خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

تا زمانی که پیمانکاران در راس مدیریت کشتی خوزستان هستند با کشتی کاری نخواهم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۸۶۸

نبود مربیان خوزستانی در تیم ملی کشتی فرنگی توهین به خوزستان به عنوان قطب کشتی کشور است

مربی خوزستانی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: مربیان خوزستانی به دلیل ناتوانی مدیران کشتی استان ناامید شده اند. پنج کشتی گیر به تیم ملی داده‌ایم ولی سهمی در بخش مربیان نداریم. این تحقیر نتیجه ناتوانی مدیران کشتی استان است.

لقمان رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن گلایه مندی از شرایط حاکم بر کشتی خوزستان، اظهار داشت: کشتی خوزستان مانند بچه یتیمی است که هر کس از راه می‌رسد توی سرش می‌زند و در جمع خود را نگران آینده این بچه معرفی می‌کند. اگر یک کشتی شناس در راس کشتی خوزستان دیدید که نگران نبود، شما بگوئید رضایی اشتباه می کند.

این مربی المپیکی کشتی خوزستان افزود: پنج نفر از کشتی گیران اعزامی تیم ملی کشتی فرنگی خوزستانی هستند، چگونه می‌شود یک مربی خوزستانی در کنار این پنج قهرمان سهمیه خوزستان نباشد و به جای آن تمام ارکان مربیگری و مدیریت را به مازندرانی‌ها بدهند؟ شما بگویید اگر این اجحاف نیست، نام این نادیده گرفتن حق ما را چه می گذارید؟

رضایی ادامه داد: مشکل کشتی خوزستان از جایی شروع می‌شود که مدیران ما به جای پیگیری امورات کلان، دنبال عکس گرفتن با مدیران حامی خود می‌گردند. حرف من با این مدیران این است که اگر شما علاقه به دیده شدن دارید، چرا کرسی مدیریت کشتی خوزستان را ضایع می کنید؟

او تصریح کرد: آقایان رئیس، سه سال از عمر مدیریتی شما می‌گذرد، ولی هنوز توان انتخاب یک دبیر را نداشته‌اید. چرا کشتی خوزستان را به شکل عشایری مدیریت می کنید؟ دلیل ماندن شما نه توانایی بلکه  بخاطر گوش به فرمانی شماست. بررسی کنید ببینید چه بلایی دارید به سر کشتی خوزستان می آورید. شان مربیان زحمتکش پیش کش!

این مربی تیم ملی گفت: یک زمانی نگران این بودیم که چرا کرسی سرمربی گری تیم ملی را به خوزستانی‌ها نمی دهند، حالا کارمان به جایی رسیده که می‌گوییم چرا یک مربی یا ماساژور خوزستانی در تیم ملی دیده نمی‌شود؟ نبود مربیان خوزستانی در تیم ملی کشتی فرنگی توهین به خوزستان به عنوان قطب کشتی کشور است. شک نکنید باخت ایمان محمدی که ۴ بر صفر جلو بوده و یکباره بازی را واگذار کرده و یک طلای مسلم را از ایران گرفت، نتیجه نبود یک مربی خوزستانی در کنار او بوده و شما خوب می‌دانید من چه می‌گویم.

لقمان رضایی تاکید کرد: چگونه مازندران تنها با دو سهمیه می‌تواند تیم ملی را قبضه کند و تمام مربیان خود را به تیم ملی تحمیل کند و خوزستان با پنج کشتی‌گیر نمی‌تواند حتی یک ماساژور هم در تیم داشته باشد؟ من به شما می‌گویم، چون که رئیس هیات کشتی خوزستان نگران میز و صندلی خود است، برای همین صدایش در نمی‌آید. کسی که به جای نگران بودن برای کشتی استان، نگران از دست دادن سهمیه سفرهای خارجی خود به همراه تیم ملی است، هرگز دلش به حال کشتی این استان مظلوم نمی‌سوزد.  

او در پایان گفت: سکان ریاست هیات کشتی استان در دست یک پیمانکار است. فردی که کشتی را نمی‌شناسد. مربیان خوزستانی به دلیل ناتوانی مدیران کشتی استان ناامید شده‌اند. تا زمانی که شأن کشتی استان رعایت نشود، منِ لقمان رضایی با کشتی کاری ندارم و خودم را کنار می کشم. کشتی خوزستان ارزانی پیمانکاران و دوستان آنها.  

 

تا زمانی که پیمانکاران در راس مدیریت کشتی خوزستان هستند با کشتی کاری نخواهم داشت

 

انتهای پیام/
ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز