خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

تحقیر ملی پوشان فرنگی کار خوزستانی در فرودگاه اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۹۷۸

مربی خوزستانی تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: کشتی گیران خوزستانی در بازگشت از مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا، در نهایت بی مهری مسئولان، وارد خوزستان شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، لقمان رضایی عصر  امروز در گفتگو با ایلنا ضمن انتقاد از شرایط پیش آمده در عدم استقبال از قهرمانان کشتی فرنگی کشور در فرودگاه اهواز، گفت: پویا دادمرز و ایمان محمدی بعد از کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا در کشور قزاقستان، غریبانه و مانند دو مسافر معمولی و بدون هرگونه استقبال و حضور یک مسئول استانی وارد فرودگاه اهواز شدند و از آنجا با ماشین های خطی به طرف شهر مظلوم ایذه حرکت کردند.

این مربی المپیکی افزود: این در حالی است که همین شرایط در ایذه نیز اتفاق افتاده و نه از مدیران سیاسی شهر و نه از مدیران ورزشی خبری نبود. آیا این قهرمانان اشتباها در ایذه متولد شده اند، یا مسئولین سیاسی و ورزشی این شهر به اشتباه در این جایگاه قرار گرفته اند؟! یکی به ما بگوید جای کدام یک از این دو اشتباه است.

این مربی و استعدادیاب کشتی ایران ضمن درخواست از استاندار خوزستان برای ورود جدی به این موضوع  ادامه داد: در تمام دنیا قهرمانان را به عنوان الگوهای جامعه گرامی می دارند و در کمال ناباوری در اینجا تحقیر می کنند. این اتفاق در هر کجای دنیا رخ میداد کمترین برخورد ممکن، کنار گذاشتن و اخراج مدیران و مسئولین خاطی بود، مردم شریف شهرستان ایذه بدون شک از استاندار خوزستان درخواست دارند تا با ورود جدی به این اتفاق توهین آمیز، جلوی رشد ناامیدی و یاس قهرمانان را در این شهر بگیرد.

لقمان رضائی گفت: مسئولینی که در شهرستان ایذه به جای پیگیری مشکلات و مطالبات مردمی به فکر ایجاد شرایط استخدام خود در دولت هستند در مقابل رشد کشتی این شهر سنگ اندازی می کنند و چه بسا از قهرمانی و به اهتزاز درآمدن پرچم ایران ناراحت هم باشند.

او تصریح کرد: با توجه به شرایطی که برای کشتی این شهر در حال پیش آمدن است و تلاش هایی که در جهت به انزوا کشاندن کشتی در این شهر می شود،  آینده روشنی برای این رشته پرطرفدار در ایذه متصور نیستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز