خبرگزاری کار ایران

فرماندار اهواز خبر داد:

افتتاح ۸۰ پروژه با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد تومان در دهه مبارک فجر

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۸۱

در ایام مبارک دهه فجر، ۸۰ پروژه در بخش‌های عمرانی، خدماتی، تولیدی و آموزشی در شهرستان اهواز افتتاح می‌شود.

ایلنا: فرماندار اهواز با ذکر این خبر افزود: برای افتتاح این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد تومان صرف شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فدعمی گفت: در بخش خدمات شهری، برای پروژه‌های شهرداری اهواز حدود ۴۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و ۴۸ پروژه به مرحله بهره برداری می‌رسد.

وی ساماندهی خیابان سلمان فارسی، احداث۱۰ پارک محله‌ای، احداثو تکمیل ۷ زمین ورزشی محله‌ای، زیر سازی، آسفالت و پیاده روسازی و بازارچه محله‌ای کوی رمضان را مهم‌ترین پروژه‌های اختصاصی شهرداری اهواز عنوان نمود.

نماینده عالی دولت در شهرستان اهواز خاطر نشان کرد: همچنین در این ایام یک پروژه آبرسانی روستایی و دو پروژه گاز رسانی به روستاهای اهواز افتتاح می‌شود و اجرای طرح‌های هادی ۴ روستا با اعتبار بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان و ۳ کیلومتر روکش آسفالت جاده اهواز – اندیمشک به مرحله بهره برداری می‌رسد.

فدعمی تصفیه خانه پساب صنعتی شرکت توسعه نیشکر، راه اندازی ایستگاه هوا‌شناسی فرودگاهی اهواز، احداثچند راهه اقماری توسط شرکت نفت، ساماندهی و حفاظت رودخانه کارون درمحدوده شمال اهواز و بازسازی خطوط ۲ ایستگاه راه آهن در مسیر اهواز – خرمشهر را از جمله پروژه‌های مهم دیگری برشمرد که در این ایام به بهره برداری می‌رسند.

وی ادامه داد: دو مدرسه تخریب و احداثشده نیز در این ایام افتتاح می‌شوند و از ساختمان استعداد یابی ورزش و جوانان و فاز اول مجموعه ورزشی بانوان معلول نیز بهره برداری می‌شود.

فرماندار اهواز پروژه‌های تولیدی افتتاحی این ایام را شامل پرورش ماهیان خاویاری با یک میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار و مرغداری گوشتی با ۶۲۰ میلیون تومان اعتبار اعلام کرد.

وی در پایان گفت: با افتتاح این پروژه‌ها زمینه خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم شهرستان اهواز در نقاط شهری و روستایی فراهم می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز