خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبرداد؛

احداث سکونتگاه‌های ساحلی جدید در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۵۱۰

استاندار خوزستان گفت: ساخت ۵ شهر ساحلی در خوزستان پیشنهاد شده است که نظرات کارشناسی راجع به این موضوع در نشست شورای برنامه‌ریزی استان مطرح شد از جمله اینکه این ۵ شهر در یک یا دو نقطه متمرکز شوند که بنا شد در کمیسیون‌ها و کارگروه‌های دیگر مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به ریاست علی‌اکبر حسینی‌محراب، استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست گفت: طرح‌های، اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی که قبلاً در کمیسیون‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است در شورای برنامه‌ریزی استان مطرح می‌شود.

وی افزود: در این جلسه نیز تعدادی طرح در رابطه با مرغداری، نهالستان، کشاورزی، شیلات و سایر بخش‌ها مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

حسینی‌محراب اظهار داشت: گروه مشاورین راه و شهرسازی نیز در این نشست به ارائه طرح پیشنهادی خود برای ساخت شهرهای ساحلی در خوزستان پرداختند؛ طبق نظر دولت سیزدهم مقرر شده شهرهای ساحلی در نوار جنوبی و شمالی کشور به عنوان سکونتگاه‌های جدید ساخته شوند و مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته این شهرهای ساحلی بر اساس شاخص‌هایی همچون جمعیت و فعالیت‌های اقتصادی و تجاری که برخی از آن دریامحور است شکل خواهند گرفت.

استاندار خوزستان ادامه داد: بدین منظور در خوزستان ساخت ۵ شهر پیشنهاد شده است که نظرات کارشناسی راجع به این موضوع مطرح شد از جمله اینکه این ۵ شهر در یک یا دو نقطه متمرکز شوند که بنا شد در کمیسیون‌ها و کارگروه‌های دیگر مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

گفتنی است در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تعدادی از طرح‌های تائید شده در کارگروه زیربنایی مطرح شد که از بین آنها ۸ طرح شامل یک طرح گردشگری، یک طرح کشتارگاه صنعتی و ۶ طرح صنایع تبدیلی کشاورزی به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز