خبرگزاری کار ایران

به ریاست استاندار خوزستان؛

نشست بررسی مشکلات شهرستان‌های ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۳۶۱

نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌های ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون روز گذشته به ریاست علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، در این نشست، سازمان جهاد کشاورزی و آب و برق موظف شدند برای کشت پاییزه امسال آب را طبق الگوی کشت اعلام شده تحویل کشاورزان دهند.

استاندار خوزستان در تشریح جزئیات این نشست با اشاره به طرح موضوعات مختلف در زمینه‌های عمرانی، راهسازی، کشاورزی و آب و فاضلاب در این چهار شهرستان، گفت: مباحث مربوط به توسعه و پیشرفت این شهرستان ها در این نشست مورد بررسی قرار گرفت که عمده مسائل طرح شده حول محور آب بود.

وی افزود: تصمیمات خوبی گرفته شد از جمله پیرامون انتقال آب از کارون ۳ به ایذه و از آنجا با توجه به لوله هایی که آماده شده است به صورت ثقلی به پایین دست تا رامهرمز و هفتکل، که بنا شد قرارگاه خاتم الانبیا (ص) این پروژه بزرگ چند هزار میلیارد تومانی را اجرا نماید.

استاندار خوزستان ادامه داد: موافقت وزیر برای این پروژه اخذ شده است و هم اکنون مصوبه شورای اقتصاد را لازم دارد.

حسینی محراب اظهار داشت: همچنین طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری و طرح زراعت چوب در این ۴ شهرستان مطرح شد و پروژه های راهسازی و راهداری، مسائل اجتماعی، طرح های ورزشی و ... نیز مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز