خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

از روند بخش مسکن در استان رضایت نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۱۹۹

استاندار خوزستان به تشریح مفاد جلسه شورای مسکن استان پرداخت.

به گزارش ایلنا از خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در خصوص جلسه شورای مسکن استان، گفت: برای طرح نهضت ملی مسکن در استان بنا بر گزارشاتی که در این نشست ارائه شد زمین برای ساخت حدود ۹۰ هزار واحد مسکونی شناسایی شده است و مراحل مربوط به تهیه اسناد و نقشه ها و بررسی توسط مشاور در دست اقدام است.  

وی افزود: گزارشی از اقدامات عمرانی و شهری در دست اقدام در شهر رامین ارائه شد و در هفته‌های گذشته پروژه هایی با حضور وزیر مسکن در استان کلنگ زنی شد که در قالب این طرح‌ها بخش های فولاد، پتروشیمی، نفت، نیشکر و مجموعه های صنعتی استان برای کارکنان خود مسکن تهیه خواهند کرد به این صورت که اداره کل راه و شهرسازی زمین را تامین می‌کند و شرکت های صنعتی برای آن دسته از پرسنل خود که فاقد مسکن هستند کار ساخت و ساز را با کمک و مشارکت بانک ها انجام می دهند.   

حسینی محراب بیان داشت: بخش مسکن روستایی برای روستاهای با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن است که در جلسه آینده گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه خواهد شد.  

استاندار خوزستان افزود: ما از روند بخش مسکن در استان رضایت نداریم و دستگاه‌های مختلف باید یک تحرک قوی تر و بیشتری در این زمینه داشته باشند، اما نقشه راه ترسیم شده چشم انداز درستی است و به سمتی می‌رود که ما با شهرک سازی در اطراف شهرها و طرح نهضت ملی مسکن بتوانیم یک رشد قابل قبولی در این بخش داشته باشیم.

انتهای پیام/
ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز