خبرگزاری کار ایران

دلخوری کارشناس فوتبال خوزستان از برخی مربیان بومی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۶۳۱

یزدانی: باندبازی شما باعث سرکوب استعداد‌ها می‌شود

امین یزدانی کارشناس نام آشنای فوتبال خوزستان با انتشار مطلبی گلایه‌آمیز، از فضای مجازی فوتبال خوزستان کنار کشید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ‌امین یزدانی از چهره‌های محبوب و با دانش فوتبال خوزستان است که بدون هیچگونه چشم داشتی، سال هاست که در حمایت از بازیکنان مستعد و تیم‌های بی‌بضاعت خوزستانی، سنگ تمام گذاشته است.

وی اخیراً با صدور بیانیه‌ای شماتت‌آمیز خطاب به مربیان و دست اندرکاران فوتبال خوزستان از بی‌توجهی آنان در حمایت از یک فوتبالیست مطرح جوان از شاگردان خود گلایه کرده و در اعتراض به عدم رعایت حرمت وی، از تمام گروه‌های فوتبالی خوزستان خارج شد.

به نظر می‌رسد دلخوری این مربی و کارشناس فوتبال، عدم بکارگیری و دادن فرصت به محمدرضا آشیان، بازیکن اسبق جوانان صنعت نفت آبادان و چند تیم نظامی حاضر در لیگ‌های کشور است که باعث نارضایتی این مربی شده است.

در همین خصوص رسول عیودی از کارشناسان و مربیان فوتبال خوزستان به خبرنگار ایلنا گفت: محال است که‌ امین یزدانی بی‌جهت از بازیکن یا تیمی دفاع کند.

وی خطاب به دست اندرکاران فوتبال خوزستان گفت: چگونه است که در مواقع حساس، یزدانی پرچمدار حمایت از فوتبال خوزستان است ولی در همین استان، حرمت وی را نگه نمی‌دارند؟

عیودی در پایان، گفت: از تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ‌های فوتبال کشور می‌خواهم که حرمت پیشکسوتان دلسوز و با دانش فوتبال استان را حفظ کنند و چنانچه پیشکسوت دلسوزی معتقد است بازیکنی لیاقت حضور در آن تیم‌ها را دارد، فرصت کافی برای اثبات شایستگی را به بازیکن مورد نظر بدهند.

انتهای پیام/
ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز