خبرگزاری کار ایران

با حضور اعضای ستاد؛

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان برگزار شد/ ایجاد شعبه‌ای از بورس کالا در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۵۲۷

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان با حضور محمدباقر آقاعلیخانی دبیر ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اتاندار خوستان در این نشست، گفت: یکی از درخواست‌های همیشگی استان، افزایش خوراک برای واحدهای شیمیایی بود که خوشبختانه این موضوع از سوی ستاد ملی تسهیل با رویکرد مثبت مدنظر قرار گرفت و مقرر گردید موانع موجود رفع شوند.  

علی اکبر حسینی محراب افزود: پیشنهاد دیگر نیز طرح آن در فرابورس بود تا بتوان شعبه ای از بورس کالا در استان ایجاد شود که سهمیه خوراک های پتروشیمی و فولاد در بورس عرضه گردد و در این بستر خریداری شده و واحدهای خوزستان یک امتیاز ویژه در این زمینه داشته باشند.

استاندار خوزستان بیان نمود: موضوع دیگر  مربوط به ثبت سفارش شرکت‌های منطقه آزاد اروند در سامانه جامع تجارت بود که بازرگانان در این زمینه مشکل داشتند و این مساله در جلسه مطرح و بنا شد این موضوع برطرف شود و اتصال در این سامانه برای این شرکت‌ها برقرار شود.  

حسینی محراب افزود: بحث نیروگاه حرارتی برای فولاد شادگان و پتروپالایش شادگان نیز مطرح شد که با موانع محیط زیست از لحاظ تالاب مواجه بود و در جلسه مطرح شد و محیط زیست و آب و برق نتیجه مطالعات خود را تا ماه آینده مطرح کنند تا این موانع نیز برطرف شوند.

وی ادامه داد: در این نشست همچنین مشکلات شرکت های لوله سازی ماهشهر، روغن کشی نوید خلیج فارس، گروه ملی فولاد و قند و تصفیه شکر اهواز نیز مطرح شد که خوشبختانه ستاد تسهیل با کمک به این شرکت‌ها برای رفع موانع آنها موافقت کرد تا چرخه تولید در این شرکت‌ها با ظرفیت کامل به گردش در بیاید.

انتهای پیام/
قربان درویشی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز