خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز؛

کاهش ۵۰ درصدی مراجعه کنندگان به مراکز درمانی خوزستان نسبت به هفته گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۲۹۴

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کاهش ۵۰ درصدی مراجعه کنندگان به مراکز درمانی خوزستان نسبت به هفته گذشته خبرداد و گفت: هفته گذشته بیش از ۱۱ هزار نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند این در حالی است که تعداد مراجعه کنندگان روز گذشته پنج هزار و ۵۰۰ نفر بود.

به گزارش ایلنا از خوزستان، محمد حسین سرمست امروز شنبه هفتم اسفندماه در نشست ستاد مدیریت کرونا استان با اشاره به اینکه هنوز تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی بالا ولی نسبت به هفته گذشته کاهش داشته است، اظهار کرد: روز گذشته پنج هزار و ۵۰۰ نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند این در حالی است که هفته گذشته بیش از ۱۱ هزار مراجعه کننده داشتیم که کاهش ۵۰ درصدی مراجعه کنندگان نسبت به هفته گذشته را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در روز گذشته ۹۵۸ بیمار جدید کرونایی در خوزستان شناسایی شدند، افزود: ۷۱۱ نفر در بیمارستان‌های خوزستان بستری بوده که ۲۴۱ نفر آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز بر پیگیری فرمانداران و مجموعه بهداشت و درمان برای تدوام واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: تاکنون ۸۵ درصد جمعیت هدف خوزستان دُز اول، ۷۲.۵ درصد دُز دوم و ۳۰ درصد دُز سوم را دریافت کرده‌اند.

وی در پایان اضافه کرد: تعداد فوتی‌های کرونا استان از ۱۴ نفر در طول یک روز به هفت نفر در روز گذشته کاهش پیدا کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز