خبرگزاری کار ایران

در راستای اجرای طرح حمایت از حقوق مصرف کننده؛

بازرسی از واحدهای تولیدی استان خوزستان صورت گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۲۰

از ابتدای سال جاری تابحال ۲ هزار و ۷۴۴ فرآورده از واحدهای تولیدی و صنفی در زمینه‌های مختلف از جمله غذایی، بهداشتی و شوینده مورد بازرسی و توزین قرار گرفته است.

ایلنا: مدیرکل استاندارد خوزستان اعلام کرد: در راستای اجرای طرح حمایت از حقوق مصرف کننده این اداره کل علاوه بر اقدام به بازرسی، نمونه برداری و توزین از محصولات واحدهای تولیدی موجود در استان خوزستان، اقدام به بازرسی و توزین محصولاتی که از خارج از استان به خوزستان وارد شده و توزیع می‌شود نیز می‌نماید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا دهدشتی‌زاده گفت: از ابتدای سال جاری تابه‌حال ۲ هزار و ۷۴۴ فرآورده از واحدهای تولیدی و صنفی در زمینه‌های مختلف از جمله غذایی، بهداشتی و شوینده مورد بازرسی و توزین قرار گرفته است.

وی افزود: از ۲۷۹ واحد تولیدی استان خوزستان، ۴۷۸ فرآورده مورد بازرسی و توزین قرار گرفته است که یک مورد کم فروشی مشاهده گردید و همچنین از واحدهای صنفی نیز دو هزار و ۲۳۰ فرآورده مورد بازرسی و توزین قرار گرفت که ۳۶ محصول دچار مشکل بوده و کم فروشی نموده بودند.

وی گفت: واحدهایی که با کم فروشی، قصد تضییع نمودن حقوق مصرف کننده را داشته‌اند به مراجع قانونی جهت سیر سایر مراحل قانونی معرفی شده‌اند.

دهدشتی‌زاده در انت‌ها از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه کالای فاقد نشان استاندارد، کیفیت پایین‌تر از حد استاندارد و یا عدم همخوانی وزن مندرج بر روی کالا و وزن کالا مراتب را با تلفن ۱۵۱۷ سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز