خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ملی استاندارد:

سهم دارایی فیزیکی در ایران ۸۲ درصد است

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۱۴۶

در کشور با بحران آلاینده‌ها، انرژی و آب روبرو هستیم، پس یک قهرمان صنعت باید حداقل مصرف انرژی را داشته باشد و کمترین آلایندگی را ایجاد کند.

با توجه به اینکه در کشور با بحران آلاینده‌ها، انرژی و آب روبرو هستیم، پس یک قهرمان صنعت باید حداقل مصرف انرژی را داشته و کمترین آلایندگی را ایجاد کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، نیره پیروزبخت، رییس سازمان استاندارد امشب در جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران گفت: در حال حاضر در کشور مناسبت‌های مختلفی برای تقدیر از فعالان و بزرگان برگزار می‌شود و ما به عنوان سازمان استاندارد نگران برخی موازی کاری‌ها و تداخل‌ها هستیم.
وی افزود: در شرایطی که جوایز متعدد و با مفاهیم مختلف ارائه می شود توقع ما به عنوان یک سازمان پیش‌برنده امر استاندارد این است که برای این کار باید شاخص‌های معینی وجود داشته و این ارزیابی‌ها به صورت زنجیره‌ای صورت پذیرد.
پیروزبخت ضمن بی اطلاعی از اینکه برای جشنواره قهرمانان صنعت چه شاخص‌هایی مدنظر برگزار کنندگان این جشنواره بوده است، تصریح کرد: وقتی از یک نام‌آور و قهرمان صنعتی اسم برده می‌شود، باید بسیاری از موازین از سوی او در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به تبلیغ قانون حمایت از حقوق مصرف کننده در سازمان ملی استاندارد خاطر نشان کرد: در کشورهای پیشرفته سهم دارایی فیزیکی ۵۰ درصد و دارایی غیرفیزیکی نظیر نام، وزن، اعتبار و نشان تجاری نیز به ۵۰ درصد می‌رسد، در حالی که در ایران سهم دارایی فیزیکی ۸۲ درصد و بقیه موارد ۱۲ درصد است.
وی افزود: یکی از مهمترین موارد این است که تولید این قهرمان با استانداردهای روز ایران و همچنین استانداردهای بین‌المللی مطابقت داشته و علاوه بر کیفیت به موضوع مرغوبیت، نوآوری، خدمات پس از فروش و قیمت مناسب نیز مورد نظر وی باشد.
پیروز بخت گفت: با توجه به اینکه در کشور با بحران آلاینده‌ها، انرژی و آب روبرو هستیم، پس یک قهرمان صنعت باید حداقل مصرف انرژی را داشته و کمترین آلایندگی را ایجاد کند.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز