خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان کرد:

مراجعه هفت هزار نفر به مراکز درمانی خوزستان در شبانه‌روز گذشته/ افزایش ۱۰ برابری مراجعه‌کنندگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۲۵۱

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مراجعه هفت هزار نفر به مراکز درمانی خوزستان در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمدحسین سرمست امروز شنبه ۳۰ بهمن‌ماه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره ۱۰ برابر شدن مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی و بیمارستان‌های خوزستان نسبت به قبل از شروع پیک کرونا، اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته هفت هزار نفر به مراکز درمانی خوزستان مراجعه کردند که ۶ هزار و ۸۰۰ نفر آن‌ها به‌صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

وی با اشاره به آغاز انجام مراقبت‌های خاص درمانی برای بیماران مبتلا به کرونا در اهواز، افزود: تعداد بیمارانی که در شبانه رو گذشته بستری شدند ۹۸ نفر بوده و در حال حاضر ۸۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که از این تعداد ۵۶۰ نفر در بخش عادی و ۲۶۲ نفر در بخش‌های ویژه تحت مراقبت هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز بر افزایش حمایت‌ها از کادر درمان تاکید کرد و گفت: مدیران ارشد استان علاوه بر تأمین تجهیزات پزشکی به برطرف کردن مشکلات آن‌ها توجه داشته باشند تا کادر درمان ضمن تشویق شدن باکیفیت بیشتر به خدمت‌رسانی ادامه دهند.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز