خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد:

تکمیل ۷۰ درصدی تخت‌های آی سی یو بیمارستان‌های کرونایی اهواز/ احتمال افزایش موارد مرگ و میر خوزستان در هفته‌های آینده

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۱۱۷

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از تکمیل ۷۰ درصدی ظرفیت تخت‌های آی سی یو بیمارستان‌های کرونایی اهواز خبر داد و گفت: با توجه به افزایش بیماران بدحال این احتمال وجود دارد که در هفته‌های آینده شاهد افزایش موارد مرگ و میر در خوزستان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمدحسین سرمست امروز یکشنبه ۲۴ بهمن‌ماه از تکمیل ۷۰ درصدی ظرفیت تخت‌های آی سی یو بیمارستان‌های کرونایی اهواز خبر داد و اظهار کرد: تعداد بیماران بدحال و تحت مراقبت‌های ویژه در حال افزایش بوده و احتمالا در هفته‌های آینده شاهد افزایش موارد مرگ و میر در خوزستان هستیم.

وی با بیان اینکه اگر شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت نشوند تا ۲ هفته آینده شاهد افزایش موارد بیماری و بستری ناشی از کرونا در استان خواهیم بود، افزود: ادامه این روند تا عید نوروز باعث مختل شدن کسب و کارها همچون دوره‌های قبل خواهیم بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از تکمیل ظرفیت بخش آی سی یو بیمارستان رازی اهواز خبر داد و گفت: بیشتر موارد مرگ و میر شامل افرادی می‌شود که یا بیماری زمینه‌ای داشته و یا واکسن نزده‌اند و آن را تکمیل نکرده‌اند و لذا ضروری است شهروندان هرچه زودتر نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

وی ادامه داد: تاکنون موارد مرگ در کودکان زیر ۱۲ سال مشاهده نشده، ولی در سویه اُمیکرون شاهد افزایش بستری کودکان و موارد بدحال هستیم.

سرمست در پایان خاطرنشان کرد: در اعمال محدودیت‌ها نیز تابع دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا می باشیم.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز