خبرگزاری کار ایران

در چهارمین دوره؛

همایش شعر فاطمی"خاتم سلیمانی" در بندر امام خمینی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۶۶۴

دبیر چهارمین همایش شعر فاطمی گفت: همایش شعر فاطمی با موضوع خاتم سلیمانی با حضور مداحان و شاعران بین المللی و کشوری در ۲ بخش فارسی و عربی در بندر امام خمینی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از خوزستان‌، سیروس دریس با اعلام این خبر اظهار کرد: خانه جوان بندر امام خمینی و مرکز فرهنگی امام جواد(ع) در نظر دارد بمناسبت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، برای چهارمین دوره همایش شعر فاطمی با موضوع خاتم سلیمانی را باحضور شاعران و مداحان برجسته بین المللی، کشوری و شهرستانی در ۲ بخش عربی و فارسی برگزار کند.

وی افزود: بناست این برنامه در شب شام غریبان آن حضرت ۱۶ دی‌ماه در سالن سینما ساحل یا سالن مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام برگزار شود.

مسئول خانه جوانان بندر امام خمینی گفت: همچنین در این مراسم از آیت الله شیخ عبدالکریم فرحانی عضو مجلس خبرگان رهبری بعنوان سخنران این همایش دعوت بعمل آمده است.

وی ادامه داد: تقارن ایام شهادت حضرت زهرا "س" با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی موضوع همایش سال جاری را با این مضمون و شعار "خاتم سلیمانی" برجسته کرده است.

دریس اضافه کرد: از مردم شعر دوست بندر امام خمینی بعنوان میزبان و همچنین مردم شهرستان‌های اهواز، آبادان، رامشیر و ماهشهر به منظور شرکت در این مراسم ادبی دعوت بعمل می‌آید.

وی گفت: حدود ۲ دهه از تاسیس خانه جوانان بندرامام خمینی می‌گذرد که در این مدت جشنواره ها، همایش ها، سوگواره‌ها و یادواره‌های مختلفی را در سطح شهرستان با موضوعات مختلف فرهنگی برگزار کرده است و می‌طلبد مسئولین محترم نگاه خاص و ویژه‌ای به برنامه های خانه جوانان داشته باشند چرا که حمایت از آن‌ها می‌تواند در پیشبرد اهداف مقدس این نهاد فرهنگی موثر باشد.

دریس در پایان گفت: از همراهی و همکاری جوانان فعال این نهاد و همچنین معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، دفتر امام جمعه بندر امام، ادارات ورزش و جوانان و تبلیغات اسلامی بندر امام، کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که در برگزاری این برنامه بنای مساعدت دارند، تشکر و قدردانی می نمایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز