خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره استاندارد شهرستان خرمشهر اعلام کرد:

جلوگیری از ورود خسارت مستقیم به مصرف‌کنندگان داخلی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۸۶

از جمله این کالاها می‌توان به لوازم برقی، شامپو، تخمه هندوانه، سیم آنتن، اسباب بازی، لوازم یدکی خودرو، پمپ آب و پارچه اشاره نمود.

ایلنا: سید صادق شریفی نسب رئیس اداره استاندارد شهرستان خرمشهر گفت: از ابتدای سال جاری تابحال ۳ هزار و ۶۹۱ اظهارنامه گمرکی به اداره استاندارد خرمشهر از سوی گمرکات آبادان و خرمشهر ارجاع شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، وی افزود: از کالاهای صادراتی و وارداتی تعداد سه هزار و ۵۶۱ نمونه اخذ شده که شامل دو هزار و ۳۷۹ نمونه از کالاهای مشمول استاندارد اجباری در بخش واردات و یک هزار و ۱۸۲ نمونه در بخش صادرات و تعین تعرفه گمرکی می‌باشد که توسط کار‌شناسان ادارات استاندارد خرمشهر و آبادان و با همکاری شرکت‌های بازرسی، نمونه برداری شده و به آزمایشگاه‌های تائید صلاحیت شده ارسال شده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: در این مدت تعداد ۳ هزار و ۱۰ گواهینامه جهت کالاهای وارداتی صادر شده و ۳۳ محموله وارداتی نیز به ارزش ۴۷۷ هزار و ۵۱۵ دلار مغایر با استانداردهای ملی مربوطه شناخته شده و با همکاری ادارات گمرک خرمشهر و آبادان از ورود آن‌ها به کشور و بازار داخلی جلوگیری و مانع از ورود خسارت مستقیم به ارزش ۱۱ میلیارد و ۸۲۵ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۹۷۵ ریال به مصرف کنندگان داخلی شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به لوازم برقی، شامپو، تخمه هندوانه، سیم آنتن، اسباب بازی، لوازم یدکی خودرو، پمپ آب و پارچه اشاره نمود.
شریفی نسب در انت‌ها از صدور ۳۹۷ گواهینامه جهت کالاهای صادراتی با ارزش بالغ بر یک هزار و ۴۸۳ میلیارد و ۶۰۷ میلیون و ۷۱۲ هزار و ۳۵۰ ریال و به وزن ۲۵۴ میلیون و ۸۸۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز