خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد؛

شناسایی ۱۰ مورد کرونای دلتا در خوزستان/ زنگ هشدار به صدا درآمد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۸۲۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با بیماریابی فعال، رهگیری موارد مشکوک به بیماری، با تایید انیستیتو پاستور تهران، از میان نمونه های ارسالی، جواب تست قطعی ۱۰ نفر به کرونای جهش یافته دلتا محرز شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، فرهاد ابول نژادیان اظهار داشت: جواب تست قطعی ۱۰ نفر به کرونای جهش یافته دلتا محرز گردید؛ از این ۱۰ مورد، ۳ مورد در اهواز، ۱ مورد مسجدسلیمان، ۱ مورد ایذه، ۱ مورد رامهرمز، ۱ مورد بندر ماهشهر شناسایی شده اند و ۳ مورد از اتباع کشور عراق هم در آزمایشگاه مرزی شلمچه شناسایی شدند که از ورود این افراد با کشور جلوگیری بعمل آمد. همچنین اولین موردی که شناسایی شد از اتباع یکی از کشورهای شرقی بوده که وارد استان شده بود.

وی افزود: تمامی این ۷ نفری که در استان شناسایی شده اند تحت مراقبت هستند و از تمامی اعضای خانواده و افرادی که با این بیماران در ارتباط بوده اند تست کرونا گرفته شده و تا مشخص شدن جواب نمونه، در قرنطینه قرار گرفته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: با توجه به اهمیت بالای موضوع و خطری که شیوع این ویروس، استان را تهدید میکند نیاز است اقدامات مداخله ای و پیش گیرانه فوری انجام شود و محدودیت ها بصورت تشدید یافته اجرا شوند.

ابول نژادیان خاطرنشان کرد: قدرت سرایت این ویروس بیشتر از نمونه های قبلی است و ضروری است مردم ترددهای بیرون از خانه را به شدت محدود کنند و از شرکت در هرگونه تجمع و مراسمات گروهی و خانوادگی پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز