خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

علیرغم سکوت مسئولین شبکه بهداشت، دادستان شوش از برخورد قضایی با مسببین مسمومیت ۵۰ نفر خبر داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۵۸۲

دادستان شهرستان شوش اعلام کرد: دستگاه قضایی در برخورد با تهدید کنندگان سلامت مردم جدی است و در انجام وظایف قانونی هیچ گونه اهمالی نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نظری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص مصمومیت غذایی تعدادی از شهروندان در یک تالار پذیرایی، اظهار داشت: به محض با خبر شدن از ماجرا تالار که منجر به مسموم شدن غذایی حدود ۵٠ نفر شد، با حکم قضایی این تالار را پلمپ کردیم و نمونه هایی از غذا و آب تالار جهت بررسی بیشتر به آزمایشگاه استان فرستاده شد.

وی گفت: در این حادثه حدود ۵٠ نفر مسموم شدند که همه آنها به بیمارستان نظام مافی شوش انتقال یافته و بیشتر آنها به صورت سرپایی درمان شدند، ولی دو نفر از مصدومان به علت وخیم بودن اوضاع جسمانی در یکی از بیمارستان‌های اهواز و دیگری در بیمارستان نظام مافی که بستری شده بودند، دیروز فوت کردند که اجساد جهت کالبد شکافی و همچنین نمونه های لازم جهت بررسی علت تامه فوت به پزشک قانونی ارسال شده و منتظر نظریه پزشکی قانونی هستیم.

دادستان شهرستان شوش افزود: تعدادی از خانواده ها شکایت خود را به دادسرا ارائه دادند که در دست بررسی است؛ همچنین بعد از بررسی های لازم و اعلام نظریه پزشکی قانونی مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است، تلاش خبرنگار ایلنا جهت روشن شدن زوایای این موضوع در چند روز گذشته، از سوی مسئولین شبکه بهداشت و درمان شوش بی نتیجه مانده بود.

 

انتهای پیام/
سید محمد موسوی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز