خبرگزاری کار ایران

توسط اداره کل استاندارد خوزستان؛

واحدهای تولید نمونه سال ۹۱ معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۵۷

مدیرکل استاندار خوزستان، توجه به استاندارد و ارتقای کیفیت کالا و خدمات را موجب جلب رضایت مشتریان و مردم و رونق در بازار داخلی دانست که زمینه ورود به بازار جهانی را فراهم می‌سازد.

ایلنا: مدیرکل استاندارد خوزستان از معرفی واحدهای تولیدی نمونه، آزمایشگاه‌های همکار، مرکز آموزشی، مسئولین کنترل کیفیت و مدون استاندارد نمونه استانی خبر داد و افزود از واحدهای فوق در مراسمی که به مناسب روز جهانی استاندارد برگزار می‌گردد تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا دهدشتی‌زاده توجه به استاندارد و ارتقای کیفیت کالا و خدمات را موجب جلب رضایت مشتریان و مردم و رونق در بازار داخلی دانست که زمینه ورود به بازار جهانی را فراهم می‌سازد.

وی افزود: بر اساس شاخص‌های به‌عمل آمده شرکت‌های کربن ایران برای فرآورده دوده صنعتی، نفت پاسارگارد برای فرآورده قیر، گروه ملی صنعتی فولاد ایران برای فرآورده تیرآهن، کشت و صنعت حکیم فارابی خوزستان برای فرآورده شکر سفید، خمیر مایه و الکل رازی برای فرآورده الکل، جهاد زمزم برای فرآورده لوله پلی اتیلن، آذین شوشتر برای فرآورده شربت پرتقال، نور خوزستان برای فرآورده لباسشویی، بهظرف یاران برای فرآورده ظروف یکبار مصرف، کشت و صنعت شهید رجایی برای فرآورده مرکبات و سیمان بهبهان برای فرآورده سیمان پرتلند به عنوان واحدهای تولیدی نمونه و تجهیزات شهربازی جزیره تیمبو به عنوان واحد خدماتی نمونه انتخاب شدند.

همچنین آزمایشگاه مرکز تحقیقات توسعه نیشکر و آزمایشگاه بهین آزمون اروند به عنوان آزمایشگاه همکار نمونه و شرکت کامیاران پردازش به عنوان مرکز آموزش نمونه انتخاب شدند.

وی خاطر نشان کرد: تهمینه قلعه گلابی از نفت پاسارگاد، ابوالفضل حیدریان از فولاد اکسین، مهسا عباسی نورآبادی از پیشگام پلاست، کامبیز شنبه شهنی از کربن ایران و انم سحر بهروزی از جهاد زمزم به عنوان مسئولین کنترل کیفیت نمونه؛ بهزاد حبیب‌پور و محمد رضا فتحی عماد آبادی به عنوان مدون استاندارد نمونه و عبدالعلی پولادگر و محمد رضا گپل‌پور به عنوان بیشترین مشارکت کنندگان در تدوین استانداردهای بین المللی از سوی این اداره کل انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز