خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا در خوزستان عنوان شد؛

اعتراض دانشجویان دهدزی به قطع مکرر برق و اینترنت/نمی‌توانیم آزمون‌های آنلاین را به‌درستی انجام دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۶۹۴

قطعی مکرر برق و اینترنت در دهدز خوزستان، نه‌تنها صدای اعتراض دانشجویان این منطقه را درآورده، بلکه باعث خشم مردم به خدمات‌دهی ضعیف در این بخش از استان خوزستان گردیده است.

به گزارش ایلنا از خوزستان، قطعی مکرر و بی‌سابقه برق و اینترنت در منطقه دهدز باعث شده است تا عده‌ای از دانشجویان این منطقه محروم نتوانند آزمون‌های آنلاین خود را به‌درستی انجام دهند.

برخی از این دانشجویان طی تماس با خبرنگار ایلنا در خوزستان، گفتند: بعد از کرونا تمامی آزمون‌ها در دو سال گذشته به شکل آنلاین و تحت وب انجام می‌شود که به دلیل قطعی مکرر اینترنت و برق، قادر به پاس کردن برخی از درس‌ها نشدیم.

یکی از دانشجویان دهدزی، می‌گوید: وقتی وسط آزمون، برق می‌رود یا نت قطع می‌شود امکان خروج از برنامه و ورود دوباره وجود ندارد و گاهی اوقات تا بعد از پایان آزمون نیز نمی‌توانیم از طریق نت آزمون بدهیم.

یکی دیگر از دانشجویان دهدزی بیان داشت: خنده دار نیست دهدز در میان دو سد بزرگ و انبوهی از سرمایه آبی محاصره باشد و در طول دوازده ماه سال درگیر بی آبی و قطعی مکرر برق و خدمات ابتدایی مثل اینترنت باشد؟

  پیگیری‌های خبرنگار ایلنا نشان می‌دهد زیرساخت‌ها و ظرفیت ناکافی در منطقه دهدز سبب بروز چنین مشکلاتی می‌شود.

 

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز