خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس استان خبر داد؛

استاندارد سازی سیستم گرمایشی دو هزار کلاس خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۴۶۰

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی گفت: سیستم‌های گرمایشی دو هزار کلاس درس استان در دو سال اخیر استاندارد سازی شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، جاسم حسین‌پور بیان کرد: اهم فعالیت‌های عمرانی آموزش‌وپرورش به این ارگان سپرده شده است.

وی افزود: بر همین اساس ۷۲۳ پروژه با سه هزار و ۲۵۹ کلاس درس و اعتبار بالغ بر دو هزار میلیارد تومان طی دو سال گذشته انجام شده است. 

حسین‌پور درباره این پروژه‌ها اظهار کرد: سیستم‌های گرمایشی دو هزار کلاس درس استانداردسازی و هنرستان‌های سطح استان به میزان ۲۲۰ میلیارد تومان تجهیز شدند. ۵۵۰ هزار مترمربع ایزوگام و ۲۵۰ هزار مترمربع آسفالت محوطه‌سازی مدارس نیز در این دو سال انجام شده است. همچنین هزار چشمه سرویس بهداشتی به منظور تفکیک سرویس‌های مختلط در سطح آموزش و پرورش استان تهیه و نصب شد.

وی ادامه داد: طرح شهید پناهی به منظور جمع‌آوری مدارس مستقل بالای ۱۰ نفر به صورت کانکس اجرا شد. در این طرح تعداد ۲۸ پروژه با ۵۰ کلاس درس و ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شد. طرح شهید عجمیان به منظور بهسازی، زیباسازی و شاداب‌سازی مدارس از سال گذشته آغاز شده است که در تابستان امسال مرحله دوم طرح به اجرا درآمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز