خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم نامه همکاری برای کاهش حوادث و افزایش ایمنی صنایع نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۸۴۲

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: برای نخستین بار در کشور و در راستای ارتقای ایمنی صنایع و کارگاه های تولیدی و پیشگیری از سوانح و حوادث احتمالی، تفاهم نامه همکاری در زمینه‌های فرهنگ سازی و آموزش اصول ایمنی میان سازمان آتش نشانی، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، انجمن مدیران صنایع و اتاق بازرگانی نیشابور منعقد و از سوی طرفین به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل اسدی افزود: تفاهم نامه چهارجانبه در نیشابور به امضا رسید و مقرر شد طرفین ذینفع در راستای اجرای هرچه بهتر مفاد آن تمام سعی و کوشش خویش را به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه این سازمان آمادگی کامل جهت برگزاری دوره‌های تخصصی برای مدیران و کارشناسان و همچنین کارگران صنایع و واحدهای تولیدی نیشابور بزرگ را دارا است، خاطرنشان کرد: قطعا با برپایی دوره‌های آموزشی و رعایت اصول پیشگیرانه در صنایع از بروز اتفاقات و حوادث ناگوار که خسارات جبران ناپذیری را به همراه دارند جلوگیری خواهد شد.

عباس الهی دبیر اجرایی انجمن مدیران صنایع نیشابور طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به وجود چندین شهرک صنعتی، ناحیه صنعتی، واحدهای صنعتی کوچک و بزرگ و کارگاه‌های صنعتی در خارج از محدوده شهرک‌های صنعتی نیشابور فیروزه، زبرخان، میان جلگه و سرولایت و با هدف کاهش حوادث مرتبط با صنایع از طریق اجرای آموزش‌های فنی و ایمنی و تقویت دانش و اطلاعات پیشگیرانه مدیران و کارکنان صنایع این تفاهم نامه به امضا رسیده است.

احمد شادی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نیشابور نیز در این جلسه گفت: براساس تفاهم نامه امضا شده توسط طرفین، سازمان فنی و حرفه‌ای هم خود را ملزم می‌داند تا با همکاری سازمان آتش نشانی نسبت به معرفی استاندارد شغل و برنامه ریزی برای نیازهای آموزشی و استفاده از فضاهای فیزیکی و امکانات سمعی و بصری موجود همکاری‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز