خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز خبرداد؛

اطفاء حریق کارگاه چوب هزارمتری در روستای گچی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۵۵۸

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، از وقوع یک فقره آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه چوب و ام دی اف واقع در روستای گچی شیراز خبر داد که با سرعت عمل تیم‌های عملیاتی آتش نشان اطفا شد.

به گزارش ایلنا، هادی عیدی‌پور دوشنبه 26 تیرماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: آتش سوزی یک کارگاه چوب، ام دی اف و نئوپان واقع در روستای گچی ساعت 17 و 33 دقیقه امروز به سامانه ١٢٥ مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام و بلافاصله تیم‌های عملیاتی از 5 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: 4 سوله حدود 300 متری از این کارگاه طعمه حریق شده بود که با ارزیابی فرمانده عملیات، خودروهای اعزامی از ٥ ایستگاه در محل حادثه مستقر شدند.

عیدی‌پور اضافه کرد: کانون اصلی حریق در این کارگاه مربوط به یک سوله انتهایی با متراژ حدود 300 متر و حجم زیاد خاک اره جهت تولید نئوپان بوده که آتش از این نقطه به سایر سوله ها نیز سرایت کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 20 نفر از آتش نشانان با خودروهای اطفایی سنگین، نیمه سنگین، خودرو حمل سیستم تنفسی و تریلی آب رسان در این عملیات ضمن حضور نسبت به اطفا و تخلیه دود از کارگاه چوب، ام دی اف و نئوپان اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، افزود: به دلیل حساسیت عملیات این کارگاه چوب آتش نشانان از چند جهت و با چند رشته لوله آبدهی پر فشار عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و با آبگیری متوالی، خنک کردن و لکه گیری بعد از تلاش بی وقفه توانستند حریق را مهار و خاموش کنند.

عیدی‌پور گفت: با توجه به حجم بالای شعله‌های آتش و گستردگی حریق هنوز میزان دقیق خسارت مشخص نیست و با وجود خسارت مالی، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدوم نداشته، و علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز