خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش استانی تشکل‌های مردم نهاد در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۳۱۸

همزمان با فرارسیدن هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، همایشی استانی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان اجتماعی کشور، استاندار خراسان رضوی، معاونین استاندار‌ و فرماندارهای خراسان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حجت الاسلام عماد دخانی، مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری خراسان رضوی در همایش تشکل‌های مردم نهاد که در تالار اجتماعات شورای شهر مشهد برگزار شد، گفت: ۹ هزار و ۹۱۳ تشکل مردمی در استان داریم که متشکل از نهادهای اداره کل کمیته امداد با ۸۵۰ مجموعه نیکوکاری، حوزه علمیه با ۱۵۵ گروه تبلیغی و ۲۰ تشکل سیاسی و اجتماعی، سازمان تبلیغات اسلامی با ۸ هزار مجموعه، اداره کل بهزیستی با ۲۴۰ تشکل، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با ۷۰۰ موسسه تک منظوره و چند منظوره، اداره کل اتباع و امور مهاجرین با ۸۰ مجموعه، اداره کل ورزش و جوانان با ۱۱۷ تشکل تخصصی، موسسه جامعه المصطفی العالمیه با ۵۶ تشکل از ۲۰ ملیت، استانداری و فرمانداری ها با ۷۱۵ تشکل است.

وی با بیان اینکه «۱۰۲ هزار داوطلب در جمعیت هلال احمر استان در حال فعالیت هستند» افزود: نمایشگاه دستاوردهای تشکل‌های مردمی نیز در پاییز امسال برگزار خواهد شد. 

دخانی با اشاره به برگزاری میزها و کارگاه‌های تخصصی برای تشکل‌ها عنوان کرد: این برنامه از ابتدای شهریور امسال اجرایی می‌شود.

در این همایش میز خدمت برای طرح مشکلات و مسائل تشکل‌ها با حضور مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز