خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۲۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع آموزش عالی گناباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۷۹۰

رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد گفت: ۲۳۰ میلیارد ریال تاکنون از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان خراسان رضوی برای تکمیل پردیس این مجتمع اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از مشهد، علیرضا زمانی بهابادی افزود: از این میزان ۱۰۰ میلیارد ریال در سال گذشته تخصیص یافت و تخصیص ۱۳۰ میلیارد ریال هم امسال  پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: احداث پردیس مجتمع آموزش عالی گناباد از سال ۱۳۹۵ آغاز شده و در یکسال گذشته ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساختهای آن هزینه شده است.

رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۵ الی ۹۸ درصدی زیرساختهای پردیس این مجتمع اعم از محوطه سازی، ساختمانهای دانشکده علوم، سالن ورزشی، مسجد و غیره گفت: با تکمیل زیرساختهای موجود در سال تحصیلی آینده همه دانشجویان مجتمع به این پردیس انتقال می یابند.

وی استقلال بودجه‌ای را از دستاوردهای مهم مجتمع آموزش عالی گناباد طی یک سال قبل برشمرد و بیان کرد: مجتمع مذکور تا پیش از این استقلال بودجه‌ای خود را از دست داده بود و بودجه آن با اعتبارات دانشگاه فردوسی مشهد تجمیع شده است.

زمانی بهابادی ادامه داد: این مساله ابتکار عمل را برای اجرای طرحها و برگزاری مناقصات عمرانی و همچنین جذب اعتبارات از دست مجتمع آموزش عالی گناباد خارج کرده بود ولی با پیگیریهای لازم این مجتمع استقلال بودجه ای خود را به دست آورد و گامهای موثری در اجرای کیفی طرح‌های بخش‌های مختلف و تحقق برنامه‌ها برداشته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز