خبرگزاری کار ایران

کاظم صدیقی:

تلاش دشمن تزریق ناامیدی و بی‌دینی در کشور ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۴۴۶

رئیس ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر و امام جمعه موقت تهران، گفت: امروز دشمن تمام تلاش خود را بر ناامیدی و بی دینی جوانان جمهوری اسلامی ایران متمرکز کرده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حجت الاسلام کاظم صدیقی، در همایش افتتاحیه رسمی دومین نمایشگاه تخصصی خانواده (مهرانه) که در سالن همایش نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بی‌ایمانی و ناامیدی منشاء شکست قطعی است.

وی با اشاره به مساله غدیر، توضیح داد: واقعه غدیر یک قاعده و مدل برای حکمرانی و یک معیار برای سبک زندگی اسلامی است. غدیر زبان قرآن است و مطالب قرآن را برای ما تداعی می‌کند.

وی ادامه داد: اهل مباهله وابستگی به خانه و مادیات دنیوی ندارند. در مباهله بیت و نظام خانواده برای ما تثبیت شده است.

صدیقی سه حریم بیت، قرآن و ولایت امیرالمؤمنین را بسیار مهم دانست و گفت: خداوند این سه حریم را که جزو حرمات الله محسوب می‌شوند، حفاظت می‌فرماید و دشمنان آنها را نابود می‌سازد.

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر مطرح کرد: در ایران زن حرمت دارد و حجابش باعث حفظ حرمت می‌شود، همچنین زن در خانه و خانواده شخصیت دارد.اسلام برای زن سنگر شرف تعیین کرده و چادر مسبب بقای احکام قرآن و حفظ حرمت زن است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به بی‌اهمیتی زن در کشورهایی مانند سوئد و فرانسه اعلام کرد: در این کشورها حرام زاده‌ها از حلال زاده‌ها بیشتر هستند و زن اشتراکی بین مردان است، همچنین مورد اهانت قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: دین با عمامه، چادر و مجالس امام حسین(ع) پررنگ شد و رضاخان تلاش کرد این سه عامل را نابود کند.اما دین زدایی با حضور حوزه‌های علمیه، مبلغان دینی، خانواده و افراد دیندار امکان ندارد.

وی در خصوص ناامنی  ادامه داد: داعش همان خوارج و افراد بی‌دین متظاهر به دینداری هستند. مردم ایران غیرت دینی دارند و برای کشف حجاب بیشتر از گرانی نگران هستند.

صدیقی اذعان کرد: باید در هر محله یک شبکه از بسیج مردمی تشکیل شود و از گروه‌های بی‌حجاب پرس و جو کنند زیرا عده‌ای از بیگانگان و دشمنان پول می‌گیرند تا قبح حجاب را بشکنند.

وی بیان کرد: گروه دوم از بی‌حجاب‌ها قانون و شرع را نمی‌دانند و اطلاع ندارند کشف حجاب حرام شرعی و حرام سیاسی است.

وی با اشاره به خطر گروه سوم از بی‌حجاب‌ها گفت: این گروه را باید بسیار جدی گرفت و باید با آنها قانونی عمل کرد. آنها از دشمن خط می‌گیرند و به عنوان نفوذی برای نابودی نظام تلاش می‌کنند.

صدیقی تاکید کرد: برای مبارزه به بی‌حجابی باید مساجد آباد شود تا دین حفظ شود. وقتی در جبهه نیروهای انقلابی سنگر را خالی کنند دشمن پیروز می‌شود.

وی عملکرد ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر را موثر دانست و توضیح داد: این ستادها آنقدر معروفات را پررنگ می‌کنند که منکرات در آنها محو شوند. در نمایشگاه‌ها سعی کنید رونق حجاب را مطرح کنید تا کشف حجاب از بین برود.

وی با اشاره به اینکه ازدواج باید در میان جوانان ترویج پیدا کند، اظهار کرد: انقلاب ما تا به امروز با دست غیب حمایت شده پس آن را حفظ کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز