خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

تا ۲ سال آینده هیچ معبر خاکی درون شهری نخواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۴۶۵

رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر گفت: تمامی معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی و حاشیه شهر مشهد آسفالت می‌شوند و تا ۲ سال آینده هیچ معبر خاکی درون شهری نخواهیم داشت.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجید طهوریان‌ عسکری در خصوص پروژه‌های زودبازده منطقه دو گفت: مهم‌ترین محور فعالیت ما در حوزه حاشیه شهر در منطقه ۲ بولوار توس بوده که در سال‌های اخیر مورد غفلت واقع شده بود و در دوره ششم پروژه‌های خوبی در بخش حاشیه شهر منطقه تعریف شد.

وی اظهار داشت: مهم‌ترین چالش‌ها در بولوار توس نبود زمین برای مجموعه شهرداری است که به واسطه فقدان آن نمی‌شود سرانه‌ها را به خوبی تامین کرد اما طی سال‌های اخیر از طریق استحصال و تملکات زمین سعی شده است تا به حداقل‌های مورد نیاز سرانه‌ها در بولوار توس برسیم.

طهوریان عسکری ادامه داد: با همکاری سازمان بازآفرینی در تلاش هستیم تا تمامی معابر خاکی محلات هدف طرح بازآفرینی و حاشیه شهر آسفالت شوند.

عضو شورای شهر مشهد افزود: تا ۲ سال آینده هیچ معبر خاکی داخل شهر وجود نخواهد داشت، مردمی که ساکن محلات هدف بازآفرینی هستند، معابر خاکی خود را به ما اعلام کنند تا در فهرست دریافت قیر آن‌ها را قرار دهیم و تا پایان سال معابر فوق را آسفالت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز