خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

تشرف یک و نیم میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در دهه کرامت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۵۸۰

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با شب و روز میلاد امام رضا(ع) میزبان بیش از ۱.۵ میلیون نفر از زائران در اماکن متبرکه رضوی بودند.

به گزارش ایلنا از مشهد، امین بهنام با بیان اینکه دهه کرامت سال ۱۴۰۲ که با شعار «همه خادم الرضاییم؛ خدمت کریمانه، همدلی و امیدآفرینی» از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز شد، برای حرم مطهر رضوی از برکات فراوانی برخوردار بود، اظهار داشت: همزمان با شب و روز میلاد پربرکت حضرت امام رضا(ع) شاهد تشرف خیل عظیمی از زائران و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت به صحن و سرای نورانی حضرت شمس الشموس بودیم.

وی اضافه کرد: همزمان با آغاز شب میلاد امام رضا(ع) از ساعت ۱۷ عصر روز میلاد تا ساعت ۱۸، بیش از ۱.۵ میلیون زائر برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به حرم مطهر رضوی مشرف و از خدمت رسانی خادمان در بخش‌های مختلف رفاهی و خدماتی بهره‌مند شده‌اند.

۲ میلیون زائر طی دهه کرامت به مشهد سفرکردند

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی نیز اظهارداشت: طی دهه کرامت امسال از ۳۱اردیبهشت ماه تا ۱۰خرداد ماه کنونی در مجموع یک میلیون و ۹۹۷هزار و ۷۴۷هزار زائر وارد مشهدالرضا شدند.

وی افزود: این میزان ورود زائر به مشهدالرضا در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۰درصد افزایش دارد بطوریکه طی دهه کرامت پارسال یک میلیون و ۳۷۷هزار و ۸۰۹زائر وارد مشهد الرضا شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز