خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل قطار شهری مشهد مطرح کرد؛

مهندسی معکوس ٢۵ درصد قطعات وارداتی قطارشهری در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۱۵۲

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: درحال حاضر توانستیم ٢۵ درصد قطعاتی که وارداتی است را خودمان مهندسی معکوس کنیم و ساخت داخلی داشته باشیم و تلاش داریم بتوانیم به زودی این آسانسورها را به چرخه فعالیت باز گردانیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجتبی زمانیان‌وحیدی در دوشنبه‌های پاسخگویی اداره ارتباطات مردمی ١٣٧ اظهار کرد: بیشترین تماس‌های مردمی در خصوص کاهش سر فاصله زمانی خط دو کمتر به کمتر از ١٠ دقیقه، مطالبات شهروندان در خصوص رعایت عفاف و حجاب و معظل کشف حجاب در برخی ایستگاه‌های قطار شهری بوده است.

وی افزود: همچنین خرابی چند دستگاه آسانسور در برخی ایستگاه‌های قطار شهری نیز در حال بررسی است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد در خصوص خرابی دستگاه آسانسور گفت: از مجموع ۱۲۲ دستگاه آسانسور تنها سه دستگاه خارج از سرویس است؛ برخی از قطعات نیازمند خرید از خارج است اما به دلیل تحریم‌ها با مشکلاتی مواجه هستیم و در تلاش هستیم از طریق تامین قطعه و یا مهندسی معکوس مشکل را حل کنیم.

زمانیان‌وحیدی اضافه کرد: درحال حاضر توانستیم ٢۵ درصد قطعاتی که وارداتی است را خودمان مهندسی معکوس کنیم و ساخت داخلی داشته باشیم و تلاش داریم بتوانیم به زودی این اسانسورها را به چرخه فعالیت باز گردانیم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: برای کاهش سر فاصله زمانی ۶ رام قطار که در مجموع شامل ٣٠ واگن خواهد بود را تحویل گرفته‌ایم که توسط پیمانکار چینی در حال آماده‌سازی است.

وی در خصوص مسئله حجاب و عفاف بیان کرد: برابر دستور مقام قضایی و دستورالعمل های ابلاغی، تذکر لسانی و امر به معروف در دستور کار ما است که در کلیه مبادی ورودی تذکر لسانی اعمال می‌شود و امید داریم با تدابیری که اتخاذ شده و ایجاد پلیس مترو و ورود دستگاه‌های ذی‌ربط، انتظارات شهروندان را برطرف کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز