خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی فرودگاه خبر داد؛

جابجایی بیش از ۲۰ هزار زائر اربعین از فرودگاه هاشمی نژاد مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۸۲۸

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: امسال حدود ۲۷ هزار زائر اربعین از فرودگاه مشهد به عراق اعزام خواهند شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن جعفری در خصوص جابجایی زائران اربعین از خراسان رضوی گفت: پرواز‌های اربعین به مقصد‌های نجف و بغداد از ۲۰ شهریور به مدت ۱۰ روز آغاز خواهد شد. برآورد ما انتقال ۲۰ درصد از تمامی زائران خراسان رضوی با پرواز به عراق است که جمعیتی بیش ۱۲ هزار نفر را شامل می‌شود. بیش از ۱۲ هزار زائر اربعین از طریق فرودگاه مشهد مستقیم به نجف و بغداد و ۱۵ هزار زائر به شهر‌های ایلام، کرمانشاه، اهواز و آبادان اعزام خواهند شد.

وی افزود: این پرواز‌ها با شرکت‌های العراقیه، فلای بغداد، نجف، آتا، قشم ایر، زاگرس و تابان انجام خواهد شد. ظرفیت تمامی پرواز‌ها ۱۰۰ درصد تکمیل است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد ادامه داد: به شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرده‌ایم که فرودگاه مشکلی برای افزایش درخواست تعداد پرواز‌ها ندارد و در صورتی که نیاز باشد قطعا تعداد پرواز‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

جعفری بیان کرد: همچنین حدود ۱۵ هزار زائر با ۱۳۰ پرواز از مسیر‌های داخلی به عراق مشرف خواهند شد. مسافران از طریق هواپیما به شهر‌های ایلام، کرمانشاه، آبادان و اهواز منتقل شده و از آنجا به عراق سفر خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز