خبرگزاری کار ایران

ایلنا از مشهد گزارش می‌دهد؛

صدای ورزش خراسان به گوش سجادی نرسید/خروج وزیر ورزش از قسمت بار فرودگاه مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۵۹۴

جمعی از سرشناسان و پیشکسوتان ورزش خراسان رضوی در اعتراض به وضعیت نامناسب ورزش استان در فرودگاه مشهد تجمع کردند اما در نهایت موفق به گفت‌وگو با وزیر ورزش و جوانان نشدند و حمید سجادی از قسمت بار فرودگاه شهید هاشمی نژاد خارج شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، در پی سفر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به مشهد برای شرکت در آیین تجلیل از قهرمانان پارالمپیکی سئول تا توکیو، جامعه و رزش و جوانان خراسان رضوی در اعتراض به وضعیت نابسامان ورزش استان و عملکرد ضعیف سرپرست فعلی ورزش و جوانان استان، در فرودگاه مشهد مقدس تجمع کردند .

در این تجمع که با حضور افراد سر‌شناس ورزش، پیشکسوتان، ورزشکاران و نماینده سازمان های مردم نهاد و جوانان به چشم برگزار شد، حدود ۳۰۰ نفر با در دست داشتن بنری، اعتراض خود را نسبت به وضعیت نامناسب ورزش و جوانان خراسان رضوی نشان دادند .

نکته جالب توجه این تجمع، این بود که به محض ورود هواپیمای حامل وزیر ورزش و جوانان به مشهد، او توسط مدیران فعلی این وزارتخانه در خراسان رضوی از قسمت بار فرودگاه خارج شد و به این ترتیب صدای اهالی ورزش خراسان به گوش وزیر نرسید.

شنیده شده عملکرد ضعیف هاشمی جواهری در سمت سرپرستی ورزش و جوانان استان از جمله استفاده از مشاوران خارج از سازمان و غیر تخصصی و حتی دارای پرونده قضایی، تغییرات و انتصابات کارشناسی نشده در هیات ها و اداره کل و همچنین تبعید نخبگان ورزش به مجموعه های دور افتاده، همچنین عدم توجه به نیاز های جامعه ورزش و جوانان و انتخاب سیاسی او از جمله مواردی بود که سرشناسان ورزش استان نسبت به آن اعتراض داشتند.

هاشمی جواهری که اکنون در راس مدیریت ورزش استان قرار دارد؛ در اوایل دهه ۹۰ شمسی نیز در این سمت حضور داشت که در آن زمان نیز صدای اعتراض بسیاری از ورزشکاران استان در خصوص عملکردش بلند بود. تا جایی که در همان سالها امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با صحه گذاشتن بر عملکرد هاشمی جواهری در راس مدیریت استان خراسان رضوی تاکید کرد که وزیر ورزش هم بر عملکرد ضعیف او اقرار می‌کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در مصاحبه‌ای که پیشتر با ایلنا داشته، با تاکید بر اینکه شخصا چند بار در خصوص مدیریت ضعیف ورزش استان خراسان رضوی به وزیر ورزش تذکر داده گفت‌: خود وزیر ورزش هم به عملکرد ضعیف هاشمی جواهری به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی اقرار می‌کند اما تاکید دارد که با توجه به نزدیکی به پایان عمر دولت دهم تغییر مدیریتی، زیاد نفعی به حال ورزش این استان نخواهد داشت و بهتر است تا پایان عمر دولت با او مدارا کنیم‌.‌

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز