خبرگزاری کار ایران

تهیه برنامه‌ رادیویی و تلویزیونی در حوزه‌های درمان و پیشگیری از اعتیاد در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۹۰

اعتیاد و قاچاق مواد مخدر آسیب‌های جدی اجتماعی را به جامعه وارد کرده که اگر در این زمینه از مردم کمک نگیریم شکست خورده‌ایم.

ایلنا: با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری و صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، در حوزه‌های درمان و پیشگیری از اعتیاد برنامه رادیو تلویزیونی تهیه و تولید می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ فرزین رحیم‌نظری مدیرکل روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان سیستان و بلوچستان که پیرامون تهیه برنامه‌ رادیو تلویزیونی در حوزه‌های فرهنگی، پیشگیری، درمان و مشارکت‌های مردمی امر مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، با اشاره به تاکید وزیر کشور ودبیرکل ستاد مبنی بر اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و ارتباط نزدیک با رسانه‌ها اظهار داشت: بازوهای مهم در تحقق خواسته دبیرکل ستاد، رسانه‌ها و خصوصاٌ صدا و سیما هستند.

وی استفاده از ظرفیت شبکه‌های استانی با هدف بومی کردن برنامه‌های فرهنگی پیشگیری را از توصیه‌های وزیر کشور و دبیرکل ستاد عنوان کرد و افزود: گرایش به سمت استفاده از مواد مخدر صنعتی و روانگردان‌ها زنگ خطری است که تمامی اقشار مختلف مردم می‌بایست با حساسیت متوجه آن باشند و در این راستا نقش صدا و سیما بسیار مهم و اثر گذار است.

همچنین در ادامه این دیدار، دولت کردستانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه نوع آسیب‌های مواد مخدر در این استان با سایر استان‌های کشور متفاوت است، گفت: هزینه کردن در موضوعات فرهنگی یک نوع سرمایه‌گذاری است و بایستی برای مقابله با عرضه و سوء مصرف مواد مخدر، هجمه اطلاع‌رسانی بزرگی صورت بگیرد.

وی در ادامه، گرایش برخی از افراد جامعه به سمت اعتیاد را ناشی از ناآگاهی آنان دانست و اضافه کرد: اعتیاد و قاچاق مواد مخدر آسیب‌های جدی اجتماعی را به جامعه وارد کرده که اگر در این زمینه از مردم کمک نگیریم شکست خورده‌ایم.

گفتنی است؛ در این جلسه برای تهیه ۴۲ قسمت برنامه‌ رادیو تلویزیونی، تهیه طرح انیمیشن و پخش پیام‌های هشدار‌دهنده در قالب زیرنویس برنامه‌های تلویزیونی مذاکره و تصمیاتی اتخاذ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز