خبرگزاری کار ایران

احمدی مقدم خبر داد؛

واگذاری بررسی قتل یکی از پرسنل سپاه به حفاظت اطلاعات این نیرو

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۲۲

هدیه هفته ناجا به مردم ترخیص خودرو‌ها و موتور‌سیکلت‌هایی است که منع قضایی ندارد و درصدد هستیم تا با کمترین مدارک روند رفع توقیف خودرو‌ها را تسریع کنیم.

ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی گفت: رسیدگی به احتمال قتل یکی از پرسنل سپاه پاسداران در شهرستان کرج به حفاظت اطلاعات سپاه واگذار شده و من اکنون نمی‌توانم در این زمینه صحبتی کنم.

به گزارش ایلنا، اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه صبحگاه مشترک آغاز هفته ناجا گفت: هدیه هفته ناجا به مردم ترخیص خودرو‌ها و موتور‌سیکلت‌هایی است که منع قضایی ندارد و درصدد هستیم تا با کمترین مدارک روند رفع توقیف خودرو‌ها را تسریع کنیم.

وی با بیان اینکه بخشیدن خلافی خودرو‌ها از اختیارات ناجا نیست اظهار داشت: پلیس نمی‌توانید در مورد بخشش خلافی خودروها تصمیمی بگیرید.

احمدی‌مقدم اولویت نیروی انتظامی در هفته ناجا را مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی خواند و گفت: این سه اصل در سال آینده نیز اولویت نیروی انتظامی خواهد بود.

به گفته وی مهم‌ترین مطالبه مقام معظم رهبری مردم‌داری است و ایشان بار‌ها به ما در مورد حسن رفتار و عدم افراط و تفریط در برخوردهای مأموران با تبهکاران و مردم تذکر داده است.

احمدی مقدم خاطر نشان کرد: کار نیروی انتظامی به مانند نگهداشتن آب و آتش در کنار هم است چرا که باید هم اقتدار خود را حفظ کند و هم مهربانی خود را.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز