خبرگزاری کار ایران

آمادگی رزمی و نظامی یگان‌های تکاوری ناجا

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۶۷۴

خوشبختانه در حال حاضر پلیس دارای نقش و جایگاه مهم و خوبی در کشور است / امروز یگان‌های تکاوری ناجا از آمادگی رزمی و نظامی برخوردارند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی بر آمادگی رزمی و نظامی یگان های تکاوری ناجا تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در اولین نشست تخصصی فرماندهان یگان های تکاوری ناجا، ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این نشست، اظهار داشت: امیدوارم این گونه هم اندیشی‌ها در پیشرفت مأموریت‌های نیروی انتظامی و به خصوص یگان های تکاوری ناجا موثر باشد چرا که خوشبختانه در حال حاضر پلیس دارای نقش و جایگاه مهم و خوبی در کشور است.

وی افزود: بطور حتم تلاش تمامی همکاران در نیروی انتظامی و به خصوص یگان‌های تکاوری ناجا در ارتقاء این نقش و جایگاه تاثیرگذار بوده است.

جانشین فرمانده ناجا به فرمایش مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مبنی بر اینکه کارکنان نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند، اشاره کرد و گفت: امروز، یگان‌های تکاوری ناجا از آمادگی رزمی و نظامی برخوردارند.

اشتری بر ارتقاء راهبردها، اهداف و برنامه های پیشروی یگان های تکاوری ناجا، اشاره و تأکید کرد: نقش آموزشی و حمایتی در پیشبرد و رشد این برنامه‌ها موثر است و باید مورد توجه قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز