خبرگزاری کار ایران

تهران میزبان پنجمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۰۱۸

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات از سوم لغایت ششم بهمن ماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش می یابد.

به گزارش ایلنا،  این نمایشگاه بعنوان بزرگترین  رویداد سالیانه حوزه املاک و مستغلات به شمار می رود  به طوری که  در این نمایشگاه اکثر سرمایه گذاران وانبوه سازان مسکن حضور پر رنگی خواهند داشت.

براساس این گزارش این نمایشگاه با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، به درخواست اتحادیه املاک تهران و با اجرای مجموعه بانیان امید برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه صاحبان پروژه های بزرگ مسکن و عمرانی از داخل و خارج کشور حضوری پر رنگ داشته و در فضایی به وسعت 4 هزار مترمربع  آخرین توانمندهای خود را در معرض دید عموم قرار داده با یکدیگر به رقابت می پردازند. برخی کشورها عبارتند از اسپانیا، ترکیه، قبرس یادآور می شود ، جذب سرمایه و خروج از رکود در زمینه املاک و مستغلات از مهمترین اهداف برپایی نمایشگاه بوده و اهداف ذیل نیز توسط این رویداد دنبال می شود. فروش ویژه واحد های مسکونی، تجاری و اداری توسط مشارکت کنندگان ایرانی، ارائه خدمات بازسازی و نوسازی با قیمت ویژه برای بازدیدکنندگان،معرفی سرمایه گذاران و سازندگان پروژه های عمرانی خارجی با هدف جذب سرمایه و فن آوری خارجی و آشنایی بازدیدکنندگان،برگزاری کلاس های آموزشی و رایگان برندینگ و اپلیکیشن های مرتبط،با حضور پر رنگ انجمن هایی از جمله صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران و وزارت راه و شهرسازی (معاونت مسکن وساختمان)

برگزاری کارگاه های آموزشی و گردهمایی  صنفی جهت تبادل نظر مدیران بلند پایه مشارکت کنندگان از دیگر برنامه های نمایشگاه امسال می باشد .

گفتنی است : پنجمین نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات از سوم لغایت ششم بهمن ماه از ساعت 9الی17پذیرای حضور علاقمندان خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز