خبرگزاری کار ایران

فردا؛آغاز بکار پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار،آجیل،میوه‌های خشک و صنایع وابسته

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۸۶۴

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته((IRANNUTEX 2018فردا با حضور با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای انجمن ها و اتحادیه های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش می یابد.

به گزارش ایلنا؛ در این نمایشگاه که ده ها شرکت و واحد تولیدی و فرآوری و همچنین شرکت های بزرگ صادراتی حضور دارند، علاوه برعرضه و ارائه انواع خشکبار و آجیل و میوه های خشک؛ نوین ترین دستگاه ها، تجهیزات و صنایع مختلف مربوط به فرآوری و بسته بندی های صادراتی خشکبار نیز به نمایش گذاشته می شود.

در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل همچنین؛ تولید کنندگان و توزیع کنندگان آجیل و خشکبار، شرکت ها، کارخانه ها و کارگاه های بسته بندی خشکبار، واحد ها و کارگاه های پوستگیری، بودادن، شرکت های پاستوریزه کردن خشکبار، واحد های درجه بندی، خلال و پودر کردن خشکبار، شرکت ها، کارخانه ها و کارگاه های فرآوری میوه و سبزیجات خشک، زرشک وعناب، زعفران، چای و قهوه، ادویه و چاشنی و واحد های تولیدی و صادراتی حبوبات، غلات، برنج، ذرت و گندم؛ نوین ترین و جدیدترین صنایع، تولیدات و خدمات خود را ارائه می کنند.

در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک: صنایع تبدیلی و جنبی خشکبار، نهاد های کشاورزی (کود ، بذر ، سم )،شرکت های دانش بنیان،شرکت های بازرگانی و انجمن ها و تشکل های وابسته هم حضور دارند و کالاها و خدمات خود را در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

این نمایشگاه با هدف توسعه و افزایش تولید خشکبار کشور، یافتن بازارهای جدید صادراتی، افزایش صادرات، آشنائی با نوین ترین صنایع و تجهیزات تبدیلی،فرآوری و بسته بندی خشکبار ، اشتغالزائی و توجه مسئولان به این صنعت؛ برگزار می شود.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته فرصتی است تا علاوه بر شناسایی و معرفی توانمندی های این صنایع ، زمینه های ایجاد و تبدیل و استمرار این نمایشگاه به کانون صنعت خشکبار منطقه، فراهم شود.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته از سوی شرکت مشاوران نمایشگاهی سایا نمای پارسیان و با مشارکت سازمان توسعه تجارت ایران ، شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران ،معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، انجمن پسته ایران،اتاق های بازرگانی و انجمن ها و اتحادیه های خکشبار در مساحتی بالغ بر 6000 متر مربع برپا می شود.

این نمایشگاه که با رویکرد تجاری و معرفی فرصتهای صادراتی صنعت خشکبار کشور برگزار می شود، سال گذشته نیز با حضور بیش از 110 شرکت مطرحاز سراسر کشور برگزار شد و در آن هیئت های تجار و بازرگانی و خریدارانی از 28 کشور جهان حضور یافتند.

در کشورمان سالانه حدود دویست هزار تن پسته ، صد و شصت هزار تن کشمش صد و پنجاه هزار تن مغز گردو، یک میلیون و دویست هزار تن خرما ،سی و پنج تن انجیر، پنجاه هزار تن بادام درختی ، سیصد و سی تن لوبیا ، نود هزار تن عدس،سیصد هزار تن نخود و دویست و هفتاد تن زعفران تولید می شود.

در حال حاضر سالانه بیش از ۲ میلیارد دلار خشکبار از ایران به کشورهای مختلف صادر می شود. انواع خشکبار ایران به بیش از ۵۰ کشور جهان صادر می شود که برخی از این کشورها عبارتند از آلمان ،آمریکا، فرانسه، انگلستان، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، نروژ، پرتغال، کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله قطر، امارات متحده عربی،کویت، کشورهای آسیائی چین ،کره جنوبی، ژاپن، استرالیا ،روسیه و غیره.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته از فردا تا 16 دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز