خبرگزاری کار ایران

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری در تهران برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۰۱۶

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری از 21 لغایت 24 دی به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش می یابد.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه  امسال مهمترین نمایشگاه صنعت مبلمان ایران به شمار می رود  به طوری که  در این نمایشگاه اکثر برندهای مطرح و صادراتی حوزه مبلمان اداری  حضور پر رنگی خواهند داشت.

براساس این گزارش این نمایشگاه با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و به همت  اتحادیه صادر کنندگان مبلمان  برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه علاوه بر تولید کنندگان داخلی نمایندگانی از کشور های چین – کره – ایتالیا – تایوان حضور پر رنگ خواهند داشت و در فضایی به وسعت 9000 متر مربع آخرین توانمندهای خود را در معرض دید عموم قرار داده با یکدیگر به رقابت می پردازند..

 نمایشگاه  امسال با شعار نمایشگاه سکوی صادراتی آغاز به کار می کند و صادرات مهمترین اولویت برپایی خواهد بود.

یاد اور می شود ،حمایت از تولید مبلمان  اداری باطراحی ایرانی و  فرهنگ سازی و تشویق فعالیت های صادراتی وفراهم کردن بستری جهت ارتقاء سطح کمی وکیفی طراحی، تولید ، فروش و صادرات تولیدات ومحصولات ایرانی مهمترین اهداف برپایی نمایشگاه می باشد.با توجه به دیدگاه اعلام شده مراسم اهدای جوایز دومین مسابقه مبلمان صادراتی ایران نیز با هدف تشویق و ترویج رویکرد صادراتی در میان تولیدکنندگان مبلمان و ترویج فرهنگ رقابت پذیری و ارتقا توان رقابتی همزمان با این نمایشگاه برگزار میگردد.

گفتنی است : هفتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری از 21 لغایت 24 به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش می یابد و طی این مدت همه روزه از ساعت  9:00 الی 17:00 پذیرای حضور علاقمندان خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز