خبرگزاری کار ایران

محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران میزبان بیستمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۶۹۹

بیستمین نمایشگاه بین المللی پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث) از 25 تا 28 اردیبهشت ماه سال آینده در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران و با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی و همچنین وزارتخانه ها ، سازمان ها، انجمن ها و اتحادیه های مرتبط برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا محمد جواد قنبری معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی تهران امروز در نشست خبری ومطبوعاتی با خبرنگاران با بین این مطلب افزود: پیش بینی می شود در این نمایشگاه حدود 500 شرکت داخلی و خارجی حضور یابند.

وی از استقبال کشورهای خارجی برای حضور در بیستمین نمایشگاه ایران هلث خبر داد و افزود: از این تعداد شرکت کننده در نمایشگاه ، حدود 200 شرکت خارجی و از کشورهای مختلف جهان از جمله چین، ترکیه، آلمان، هند، کره، تایوان، ژاپن، ایتالیا خواهند بود.

قنبری به برنامه های جانبی بیستمین نمایشگاه بین المللی پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث) اشاره کرد و گفت:برگزاریکارگاه های آموزشی شرکت های تولیدی و نوآور،سمینارو همایش مدیران دانشگاه علوم پزشکی کشور،همایش تولید کنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی و همچنین برپائی چندیننشست تخصصی و علمی؛ برخی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران خاطرنشان کرد:حضور چندین هیئت تجاری و سرمایه گذاری خارجی از کشورهای مختلف از جمله عراق، افغانستان، آذربایجان، ترکیه و ارمنستان برخی دیگر از برنامه های بیستمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث خواهد بود.

قنبری اضافه کرد:بیستمین نمایشگاه بین المللی پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت و پشتیبانی وزارت وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.

وی با بین اینکه این نمایشگاه در فضائی بالغ بر 30 هزار متر مربع برگزار خواهد شد،گفت:بیستمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث،زمینه ی خوبی برای نشان دادن توانایی های بخش داخلی در سطح منطقه و فراتر از منطقه است.

وی با انتقاد از برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی در مصلی امام خمینی (ره) همزمان با برگزاری این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گفت: برگزاری نمایشگاه بدون مجوز قانونی از سوی سازمان توسعه تجارت ایراندر مصلی و ناهماهنگی بین دولت و بخش خصوصی موجب عدم رضایت شرکت ها به خصوص شرکت های خارجی شده است چراکه 2 ماه مانده به برگزاری نمایشگاه هنوز برنامه ریزی درستی از سوی مسئولان صورت نگرفته است.

بیستمین نمایشگاه بین المللی پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث) از 25 تا 28 اردیبهشت ماه سال آینده در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود و علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر این نمایشگاهبه سایت شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 21912376 و 21912951 تماس بگیرند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز