خبرگزاری کار ایران

دکتر شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین

در جمع مدیران و کارکنان شرکت کنتورسازی ایران(سهامی عام)

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۴۵۹

کار شما بسیار ارزشمند است از این جهت که تامین کننده بخش مهمی از نیازهای جامعه هستید.

دکتر شعبانی رئیس کل محترم دادگستری استان قزوین به همراه دکتر احمدی رئیس محترم دادگستری شهرستان البرز، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای تقی زاده دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان البرز و مدیران محترم دستگاه های اجرایی استان قزوین و شهرستان البرز همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ضمن بازدید از خطوط تولید و پیشرفت اجرای طرح های توسعه ای شرکت کنتورسازی ایران(سهامی عام) در جشن بزرگ مبعث پیامبر اعظم(ص) و گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جمع مدیران و کارکنان این شرکت حضور یافت.

در جمع مدیران و کارکنان شرکت کنتورسازی ایران(سهامی عام)

رئیس کل محترم دادگستری استان قزوین در این مراسم ضمن تبریک اعیاد گذشته و پیش رو همچنین ایام الله دهه مبارک فجر گفت ایام الله دهه مبارک فجر برآورده شدن آرزوی اولیای الهی در طول قرن ها بود که ظلم و ستم، مردم این کشور را به شدت رنج می داد بعد از انقلاب اسلامی به یاری دولت رشد و توسعه ای که در کشور اتفاق افتاد در بسیاری از زمینه ها اساسا قابل قیاس با گذشته نیست.

در جمع مدیران و کارکنان شرکت کنتورسازی ایران(سهامی عام)

مقام عالی قضایی استان قزین در بخشی از سخنان خود عنوان نمود در موضوعات مختلف در صنعت رفاهی و علم پزشکی در علوم مختلف دانشگاهی رشد و توسعه ای که شکل گرفت به همت خود مردم و کمک مسئولان این اتفاقات بزرگ رقم زده شد. البته نواقصی هم داریم که باید دست به دست هم بدهیم تا این نواقص و مشکلات را برطرف کنیم، به تعبیر مقام معظم رهبری ما به قله نزدیک شدیم. وعده ها و اخباری که حضرت آقا از آینده به ما می دهد در طول سال های مختلف شاهد هستیم که محقق می شود و این برای همه ما نوید بخش هست در عین حالی که مسئولیت و تکلیف را برای همه ما سنگین می کند. بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری اگر هر کسی به وظیفه اش به نحو احسن و جامع عمل کند مشکلات جامعه حل خواهد شد و این زنگ هشداری برای همه ما هست.

در جمع مدیران و کارکنان شرکت کنتورسازی ایران(سهامی عام)

دکتر شعبانی رئیس کل محترم دادگستری استان قزوین در حاشیه این مراسم گفت: ما قدردان زحمات آقای عاملی و مجموعه همکارانشان هستیم. کار شما بسیار ارزشمند است از این جهت که تامین کننده بخش مهمی از نیازهای جامعه هستید، مجموعه ای بسیار ارزشمند، تلاشگر و کوشا که این فعالیت اثر گذار را انجام می دهید. مجموعه دولت انقلابی هم در حمایت از تولید و اشتغال پای کار هستند و ما هم در دستگاه قضایی از ظرفیتی که از مجموعه قوانین و مقررات که به ما داده شده است این عزم و اهتمام را داریم که پشتیبان عرصه تولید و اشتغال باشیم. هر جا کمکی از عهده ما بر بیاید تلاش می کنیم که از تمام ظرفیت به ویژه در تشکیلات ستاد اقتصاد مقاومتی کمک کنیم مشکلات واحدهای تولیدی مرتفع شود و موانعی که وجود دارد برداشته شود.

مقام عالی قضایی استان قزوین تصریح کرد: توضیحاتی که کارشناسان شما دادند که اگر مدیریت مصرف با همین آخرین فناوری هایی که شما ایجاد کردید اگر صورت بگیرد صرفه جویی هایی در مصرف برق صورت می گیرد که این برای کشور ارزشمند است زیرا هر چقدر ما در زمینه مصرف انرژی مدیریت داشته باشیم به رفاه جامعه کمک می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز