خبرگزاری کار ایران

قائم مقام هلدینگ همتا صنعت ویرا و مدیرعامل همتا سرویس:

طراحی و تولید محصولات لوازم خانگی با استفاده از تکنولوژی نوین و اینترنت اشیا

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۴۱۵

قائم مقام هلدینگ همتا صنعت ویرا و مدیرعامل همتا سرویس (خدمات پس از فروش بلانتون)، از طراحی و تولید محصولات لوازم خانگی ایرانی با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و اینترنت اشیا در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ عباس ابهری با اعلام این موضوع افزود: شرکت بلانتون افتخار دارد که در کمتر از 3 سال از شروع فعالیت خود، با داشتن سبد محصولات متنوع، با بیش از 150 محصول مختلف لوازم خانگی در گروه های کالایی برودتی(یخچال و فریزر)، شوینده (لباسشویی و ظرفشویی) ، سرمایشی (کولرگازی)، انواع لوازم خانگی کوچک و آشپزخانه و تلویزیون در این صنعت گام های قابل توجهی بردارد و سهم بازار قابل توجهی را برای خود ایجاد نماید و در همین مسیر نیاز های مشتریان و مصرف کنندگان کشور را در دهک های هدف خود مرتفع کند.

وی با اشاره به سیاست‌های کلی هیات مدیره هلدینگ همتاصنعت، گفت: همتاصنعت با در اختیار داشتن مجموعه تولیدی مبتکران‌صنعت که فاز نخست آن تجهیز و آماده تولید شده است، بزودی بخش جدیدی از محصولات سبد لوازم خانگی خود را وارد بازار مصرف خواهد کرد.

ابهری افزود: فاز دوم این کارخانه نیز در دست احداث است که تمامی تجهیزات مورد نیاز برای تولید لوازم خانگی محصولات خود را فراهم خواهیم کرد و ظرف یک سال آینده خط تولید آن افتتاح خواهد شد. در این کارخانه که با بهره مندی از بروز ترین تجهیزات و امکانات تولیدی تشکیل شده است، امکان تولید و مونتاژ نهایی تمام اقلام موجود در سبد محصولات خود را در بر خواهد داشت.

قائم مقام هلدینگ همتا صنعت ویرا، اظهار کرد: در مجموعه بلانتون با توجه به طراحی و متدهای روز لوازم خانگی در دنیا به استفاده از تکنولوژی های نوین و اینترنت اشیا روی آورده‌ایم و در آینده نزدیک نمونه محصولات نوین را تولید و روانه بازار خواهیم کرد. 

ابهری به مصرف‌کنندگان و مشتریان خود این نوید را داد که با انتخاب و خرید از برند بلانتون به راحتی و با پوشش خدمات همتاسرویس، بهترین و مطمئن‌ترین محصولات لوازم خانگی با برند ایرانی را خرید و از خدمات پس از فروش بلانتون استفاده کنند.

وی همچنین افزود: مکانیزم های فروش متعددی را در دست اجرا داریم، مانند فروش اقساطی که در مجموعه همتالونز که به صورت لیزینگ و طبق توافقات با بانک‌های عامل انجام می شود و مشتریان با مراجعه به سایت همتالومز از این مزیت بهره‌مند خواهند شد. به گفته ابهری، شبکه پخش مویرگی و عمده بلانتون در کانال‌های فروش فعال است و در کنار آن بخش لجستیک و حمل و نقل نیز ایجاد شده است.

مجموعه همتاترابر در این زمینه فعالیت می‌کند و خدمات مناسبی را به مردم و شرکت‌ها ارایه می‌دهد. وی تصریح کرد: به این ترتیب و با ایجاد یک شبکه کامل از زنجیره ارزش بهم پیوسته از تامین، تولید، تجهیز، فروش محصولات پاسخگوی نیازهای هموطنان عزیزمان هستیم.

حجم ویدیو: ۶۸.۵۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۰۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز