خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه لوازم خانگی کشور تاکید کرد:

تولید ملی با شعار محقق نمی‌شود / / همه برای افزایش تولید ملی و پیشرفت صنعت کشور تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۳۸۶

در عمل باید تولید ایرانی را حمایت کرد، نگاه صرف به سود نادرست است و این به همه ضربه می‌زند.

رییس اتحادیه لوازم خانگی کشور گفت: کیفیت بالا، شکیل و کامل بودن سبد کالایی از امتیازات ویژه اسنوا محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمد طحان‌پور با بیان اینکه بزرگ‌ترین مجتمع سازنده لوازم خانگی در ایران از‌‌ همان ابتدا رویه صحیحی را در پیش گرفت و این مسیر درست همچنان ادامه دارد، اظهارداشت: مدیران این مجتمع بزرگ صنعتی با نگاه رو به جلو و به دور از ماجراجویی، همواره به پیشرفت و توسعه توجه می‌کنند و یک کارخانه تولیدی را به یک گروه بزرگ صنعتی با تعداد زیادی نیروی کار ارتقا داده‌اند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مزایای این مجموعه، برخورداری از مدیران جوان است که سبب پویایی در گروه شده‌اند و هیچگاه به بیراهه نیز نرفتند. گروه صنعتی انتخاب، مسیر ۵۰ ساله پیشرفت در تولید لوازم خانگی را ۲۰ ساله طی کرد و این به دلیل اعتقاد کامل به پیشرفت و عزم راسخ در راه ارتقا بود.

رییس اتحادیه لوازم خانگی کشور در ارتباط با محصولات اسنوا تصریح کرد: معتقدم اسنوا یک برند موفق بوده که علل این موفقیت را باید در استفاده از تکنولوژی به روز و جهانی و همچنین استفاده از خطوط ساخت کالاهای مختلف و بروز جستجو کرد.

طحان‌پور با بیان اینکه کامل بودن سبد کالایی شرایط بسیار مناسبی را برای خریداران رقم زده است اظهار داشت: وقتی یک خریدار، با مجموعه‌ای کامل از لوازم خانگی با یک برند یکسان که همگی با کیفیت نیز هستند روبرو می‌شود، به ارزش و جایگاه برند پی می‌برد و قطعاً جایگاه این برند در بازار لوازم خانگی نیز ارتقا پیدا می‌کند.

طحان‌پور افزود: اسنوا سهم خوبی از بازار را نیز به دست آورده و دلیل آن اعتقاد راسخ به تولید و توجه به کیفیت تولیدات بوده است و این در همه محصولات اعم از اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون، یخچال فریزر و… مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به حجم گسترده خدمات پس از فروش اسنوا در کشور، اظهارکرد: نگاه خاص به مشتریان در کنار آمار بالای تولیدات اسنوا شرایط بسیار مناسبی را رقم زده و مرکز خدمات پس از فروش این واحد صنعتی با تلاش زیاد، به خوبی فعالیت می‌کند و با بازده مناسب، اعتماد بازار را دوچندان کرده است.

رییس اتحادیه لوازم خانگی کشور همچنین در خصوص شبکه فروش اسنوا یادآور شد: ارتباط دو طرفه مدیران فروش اسنوا با شبکه توزیع و عاملان فروش در سراسر کشور، راهی مطلوب برای بهبود چرخه تولید تا توزیع ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه تولید ملی با شعار محقق نمی‌شود تصریح کرد: برای افزایش تولید ملی و پیشرفت صنعت کشور همه باید کمک کنند.

رییس اتحادیه لوازم خانگی کشور اضافه کرد: در عمل باید تولید ایرانی را حمایت کرد، نگاه صرف به سود نادرست است و این به همه ضربه می‌زند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز