خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین به مناسبت سالروز تاسیس این شرکت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۰۱۲

گهرزمین نبض تپنده بومی سازی، توسعه، تولید و اشتغال

۲۸ بهمن ماه مصادف با هجدهمین سالروز تاسیس شرکت سنگ آهن گهرزمین را به تمامی تلاشگران و غرورآفرینان عرصه صنعت و معدن بخصوص همکارانم در این شرکت که با تحمل همه کاستی ها، حماسه ای از تولید را رقم زده اند، تبریک می گویم. 
 
شرکت سنگ آهن گهرزمین فرزند انقلاب در عرصه صنعت و معدن ، قریب به دو دهه از بدو تاسیس خود فراز و فرودهای بسیاری را تجربه نموده و به همت فرزندان نخبه این سرزمین بیابانی در دل کویر را به بزرگترین معدن سنگ آهن خاورمیانه بدل نموده است. 
اینک در حالی از شرکت گهرزمین سخن به میان می آید که بخش مهمی از چرخه فولاد و سنگ آهن کشور را در اختیار دارد و ۳ کارخانه تولید کنسانتره این شرکت سالانه بیش از ۶ میلیون تن از این محصول ارزشمند را تولید و فرآوری می کنند. همچنین کارخانه تولید گندله این شرکت نیز ۱۶ درصد گندله مورد نیاز کشور را تولید می کند که نشان از خودباوری و غیرت مهندسان و کارکنان این شرکت دارد. 
در خط مشی کلان و سیاستگذاری گهرزمین توجه به توسعه روزافزون کارخانجات و فعالیت های توسعه محور از جایگاه مهمی برخوردار است تا از خام فروشی نوع دوم جلوگیری نماییم.  نمونه بارز آن طرح های توسعه ای و نگاه به آینده این شرکت است که می تواند نقش به سزایی در رشد اقتصادی استان کرمان و ایران اسلامی داشته باشد. 
بی تردید، خانواده گهرزمین نبض تپنده بومی سازی، توسعه، تولید و اشتغال در کشور است و می کوشد با ترسیم افق های پیشرو شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین  را به منصه ظهور برساند. 
 امیدوارم شرکت سنگ آهن گهرزمین که از طلایه داران صنعت و معدن در کشور است پرشتاب تر از گذشته  به مسیر خود ادامه دهد و الگوی از خودباوری، خوداتکایی و عزت برای همگان گردد.
در پایان ضمن تبریک مجدد هجدهمین بهار گهرزمین، برای تمامی پرسنل، دست اندرکاران، مهندسان و کارگران عرصه معدن و صنعت بخصوص همکارانم در شرکت سنگ آهن گهرزمین آرزوی توفیق و بهروزی دارم.
 
محمدفلاح
مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز