خبرگزاری کار ایران

سفرنامه «غذا دعا عشق» به چاپ پنجم رسید

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۳۹۱

سفرنامه «غذا دعا عشق» نوشته الیزابت گیلبرت با ترجمه ندا شادنظر به چاپ پنجم رسید.

کتاب «غذا، دعا، عشق: داستان واقعی زنی در جست‌وجوی همه‌چیز در ایتالیا، هند و اندونزی» نوشته الیزابت گیلبرت و با ترجمه ندا شادنظر برای دومین بار روانه بازار نشر شد.

به گزارش ایلنا؛ نثر این کتاب صمیمانه و ساده است و نویسنده تجربیات خود را برای مخاطب روایت می‌کند. کتاب در زمان انتشارش با استقبال زیادی از سوی مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شد، اما برخی نیز از آن انتقاد کردند و حتی کتاب طنزی نیز در پاسخ به این اثر نوشته شد.

الیزابت گیلبرت در این کتاب خاطرات پس از طلاقش را در سفری به دور دنیا روایت می‌کند و نیز از آنچه به‌دست می‌آورد، سخن می‌گوید. گیلبرت در ۳۲ سالگی، تحصیل‌کرده‌ای است که خانه و همسری دارد و به‌عنوان یک نویسنده، روزگار موفقی می‌گذراند، اما او از زندگی مشترکش راضی نیست و کارش به جدایی می‌رسد. پس از طلاق تلاش‌هایی برای برقراری روابط جدید می‌کند که حاصلی به همراه ندارد. سال بعد از جدایی، زندگی را در سفر می‌گذراند؛ به طوریکه چهار ماه در ایتالیا به خوردن و لذت بردن از زندگی(غذا)، چهار ماه در هند در جست‌وجوی معنویات(دعا) و پایان سال سفر را در بالی اندونزی برای برقراری «تعادل» میان این دو و یافتن «عشق» سپری می‌کند.

این کتاب به همت انتشارات افراز در۲۲۰۰ نسخه و با بهای ۱۷۷۰۰ تومان هم اکنون در دسترس علاقمندان به این اثر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز