خبرگزاری کار ایران

چاپ اول تازه‌ترین کتاب دولت‌آبادی رو به اتمام است:

مدیر فروش نشر فیروزی: این کتاب قطعا در سبزوار رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۵۰

تاکید ما روی برگزاری مراسم رونمایی در سبزوار(زادگاه جناب دولت‌آبادی) است و مطابق با برنامه‌ها، قصد داریم این مراسم در هفته نخست اسفندماه برگزار شود.

ایلنا: آخرین کتاب محمود دولت‌آبادی(نویسنده‌ی پیشکسوت و نام‌آشنا) با نام " وزیریِ امیر حسنک " پیش از توزیع، مورد استقبال بی‌نظیری از سوی علاقه‌مندان قرار گرفته، آنچنانکه تیراژ سه‌هزار نسخه‌ای چاپ اول این کتاب، پیش از توزیع رسمی و به شکل پیش‌خرید، رو به اتمام است.

امیر مسکنی(مدیر فروش انتشارات فیروزی) ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: از وقتی خبر انتشار این کتاب در رسانه‌های عمومی منتشر شد، با حجم بی‌سابقه‌ای از درخواست‌ها از سراسر کشور مواجه بودیم؛ آنچنانکه پست الکترونیکی انتشارات به دلیل حجم بالای پیام‌ها، مسدود شد و ما به ناچار از سرور دیگری کمک گرفتیم.

وی ادامه داد: چاپ اول " وزیریِ امیر حسنک " ۳ هزار نسخه تیراژ داشت که رفته رفته رو به پایان است. این اتفاق در شرایطی درحال وقوع است که ما هنوز کتاب را به شکل رسمی توزیع نکرده‌ایم و قصد داریم پس از برگزاری مراسم رونمایی این کار را انجام دهیم.

مدیر فروش نشر فیروزی خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، این کتاب همزمان با مراسم رونمایی، در سراسر کشور به دست خریداران خواهد رسید. اما از آنجایی که چاپ نخست این کتاب رو به اتمام است، توزیع " وزیریِ امیر حسنک " از طریق شبکه‌ی توزیع انتشارات، به چاپ دوم موکول خواهد شد که این امر احتمالا در فروردین سال آینده محقق می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیراژ بالاتری را برای چاپ نخست در نظر نگرفتید، گفت: مساله‌ی اول هزینه‌ی بالای چاپ این کتاب است که در واقع در یک پکیج نفیس به همراه سی‌دی صوتی(با صدای نویسنده) و یک تابلوی کوچک پرتره استاد دولت آبادی(به عنوان هدیه انتشارات فیروزی)، ارائه می‌شود. ثانیا این سطح از استقبال و پیش‌فروش؛ برای خود ما هم غافلگیر‌کننده بود.

مسکنی همچنین درمورد مراسم رونمایی این کتاب توضیح داد: تاکید ما روی برگزاری مراسم رونمایی در سبزوار(زادگاه جناب دولت‌آبادی) است و مطابق با برنامه‌ها، قصد داریم این مراسم در هفته نخست اسفندماه برگزار شود.

" وزیریِ امیر حسنک " کتابی‌ست با تکیه بر داستان حسنک وزیر از کتاب تاریخ بیهقی به شرح و تفسیر پدیده «وزارت» و عنصری به نام «وزیر» که چندی پیش از سوی محمود دولت‌آبادی به رشته‌ی قلم درآمده و توسط نشر فیروزی و در ۳ هزار نسخه به انتشار رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز