خبرگزاری کار ایران

اجرای پرفورمنس «طرح و آتش» در تئا‌تر شهر

کد خبر : ۱۲۷۹۰۱

بر اساس ایدهٔ فرهاد گاوزن، در سه روز متوالی از بیستم تا بیست و دوم آذرماه گروه اجراگران عروسک‌های سکوت و اعضای خانه طراحی، کار مشترکی را با عنوان طرح و آتش در تالار سایه تئا‌تر شهر اجرا می‌کنند.

ایلنا: گروه اجراگران «عروسک‌های سکوت» و اعضای «خانه طراحی» کار مشترکی را با عنوان «طرح و آتش» در راستای اهداف صلح‌جویانه جمعیت هلال احمر در تئا‌تر شهر اجرا می‌کنند.

به گزارش ایلنا، بر اساس ایدهٔ فرهاد گاوزن مدیرخانه طراحی و رئیس موزه صلح جمعیت هلال احمر، در سه روز متوالی از بیستم تا بیست و دوم آذرماه گروه اجراگران عروسک‌های سکوت و اعضای خانه طراحی، کار مشترکی را با عنوان طرح و آتش در تالار سایه تئا‌تر شهر اجرا می‌کنند.

این تئا‌تر و پرفورمنس طراحی که توسط حسین طادی و سلمان کاخکی برنامه‌ریزی و هماهنگ‌شده، به منظور گسترش صلح و در راستای حرکت‌های انسان دوستانه جمعیت هلال‌احمر یعنی توجه به ارزش‌های انسانی و ترویج نگاه صلح‌اندیشی و منع خشونت، جنگ و تبعیض نژادی انجام می‌شود.

در این برنامه از روز چهارشنبه تا جمعه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ گروه طراحان خانه طراحی حسین طادی، امین تیمار، مهدیه ابوالحسن، مهدی نورانی، سامان اسطلخی، نرگس اهرابی و مهدیه شادمهر با استفاده از متریال آتش، پروفورمنسی را در تئا‌تر شهر به اجرا در می‌آورند و به طور همزمان تئاتری به نام عروسک‌های سکوت و با موضوع کودک آزاری در تالار سایه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز