خبرگزاری کار ایران

نشست وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی در مورد الحاق کرانه باختری

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۸۵۳

کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی فردا -چهارشنبه- نشستی را در سطح وزرای خارجه کشورهای عضو به منظور بحث و بررسی طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری و غور اردن برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی فردا -چهارشنبه- نشستی را در سطح وزرای خارجه کشورهای عضو به منظور بحث و بررسی طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری و غور اردن برگزار خواهد کرد.

«ریاض مالکی» وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امروز خاطرنشان کرد که این نشست به درخواست فلسطین برگزار می شود و تماس‌هایی با وزرای خارجه بسیاری از کشورهای اسلامی برقرار شده تا این نشست در اسرع وقت برگزار شود و طی آن یک موضع اسلامی واحد و روشن در مورد طرح های توسعه‌طلبانه رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی از جمله در رابطه با طرح الحاق کرانه باختری اتخاذ شود.

مالکی بر اهمیت این نشست به منظور ارسال پیام هشدار به رژیم صهیونیستی در رابطه با الحاق کرانه باختری و پیامدهای قانونی، سیاسی و دیپلماتیک آن تاکید کرد.

وی اظهار داشت که طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری و غور اردن، به منزله پایان راه مذاکرات سازش، اقدامی خطرناک، تعدی آشکار به حقوق تاریخی، قانونی و سیاسی ملت فلسطین، نقض صریح قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی و اعلام رسمی لغو تمامی توافقنامه های فی مابین است.

وزیر خارجه تشکیلات خودگردان بر ضرورت تحرک و اقدام سیاسی، قانونی و اقتصادی کشورها به منظور مقابله با تجاوزات و اقدامات خطرناک و برنامه‌ریزی شده رژیم صهیونیستی و تلاش برای بازخواست و محاکمه سران این رژیم به خاطر جنایاتشان علیه ملت فلسطین تاکید کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز