خبرگزاری کار ایران

انتقاد چاک شومر و هیلاری کلینتون از اظهارات غیرعلمی ترامپ

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۷۷۸

وزیر خارجه پیشین ایالات متحده، شامگاه جمعه به اظهارات رئیس‌جمهوری آمریکا درباره استفاده از ماده ضدعفونی‌کننده در درمان بیماران مبتلا به کرونا واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «هیلاری کلینتون»، وزیر خارجه پیشین ایالات متحده، شامگاه جمعه به اظهارات «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا درباره استفاده از ماده ضدعفونی‌کننده در درمان بیماران مبتلا به کرونا واکنش نشان داد. 

ترامپ پیشتر پیشنهاد داده بود که با تاباندن نور بر بدن بیماران و تزریق ماده ضدعفونی‌کننده بیماران مبتلا به کرونا را درمان کنند. 

در واکنش به این اظهارات، هیلاری کلینتون در پیامی توئیتری عنوان کرد: «خواهش می‌کنم به خاطر این‌که دونالد ترامپ گمان می‌‌کند مسموم کردن مردم ایده خوبی است دست به چنین کاری نزنید.»

«چاک شومر»، رهبر اقلیت دموکرات در سنای آمریکا نیز در واکنش به این اظهارات ترامپ، او را «فروشنده داروی قلابی» خواند. 

وی در گفت‌وگو با شبکه رادیویی ان‌پی‌آر، با اشاره به نشست‌های روزانه ترامپ گفت: «به نظر می‌رسد که ما یک فروشنده داروی قلابی در تلویزیون داریم که از چیزهایی همچو تزریق ماده ضدعفونی‌کننده به ریه سخن به میان می‌آورد. آنچه کاخ سفید باید بر آن متمرکز شود، اقدام‌های واقعی است. به جای حرف زدن از ماده ضدعفونی‌کننده، رئیس‌جمهور باید از افزایش تست کرونا سخت به میان بیاورد.» 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز