خبرگزاری کار ایران

اظهارات سخیف وزیر امور خارجه بحرین علیه ایران

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۳۸۸

وزیر خارجه بحرین در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد که موضع ایران متزلزل است و ایرانی‌ها باید مواضع خود را مشخص کنند تا جهان آن را درک کند، ‌زیرا ما هر روز از آنها پیامی می‌شنویم که سمت وسوی متفاوت دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اخبار الخلیج، «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین در  کنفرانسی به مناسب روز دیپلماسی در این کشور در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد که همه خواهان عدم تنش در منطقه هستند و موضع جهان در قبال ایران واضح و مشخص است ضمن اینکه همه تهران را به صلح و آرامش و احترام به اصل حسن هم‌جواری و روابط با کشورها فرا می‌خوانند. 

آل خلیفه در ادامه گزافه‌گویی‌های خود مدعی شد: «موضع ایران متزلزل است و ایرانی‌ها باید مواضع خود را مشخص کنند تا جهان آن را درک کند، ‌زیرا ما هر روز از آنها پیامی می‌شنویم که سمت و سوی متفاوت دارد ، آنها باید پیایم واحدی داشته باشند چنانکه پیام ما و جهان یکسان است». 

وی درباره دخالت‌های ترکیه در امور لیبی نیز تأکید کرد که هر نوع دخالت خارجی در امور منطقه  محکوم است چه سوریه باشد یا لیبی، زیرا این کشورها، کشورهای عربی هستند که مرزها و نظام‌های مخصوص به خود دارند که باید مورد احترام قرار گیرند. 

آل خلیفه مدعی شد که شورای همکاری خلیج‌فارس سیستم امنیتی مشخصی دارد که پایه عمل مشترک و همکاری هم پیمانان است. 

«عادل الجبیر»، وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی نیز مدعی شد که دیدگاه‌های بحرین و عربستان در طول تاریخ با یکدیگر مشترک بوده و آنها در عبور از بحران‌ها موفق بوده‌اند که نشان‌دهنده اعتماد در سیاست‌های متوازن، عقلانی و منطقی دو کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز