خبرگزاری کار ایران

برقراری تدابیر شدید امنیتی در کربلا

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۴۶۳

نیروهای امنیتی عراق برای پیشگیری از وقوع هر گونه پیشامد امنیتی غیرمنتظره طی دهه محرم تدابیر شدید امنیتی را در کربلا برقرار کرده‌ و بسیاری از افراد تحت پیگیرد را نیز بازداشت کردند.

نیروهای امنیتی عراق تدابیر امنیتی شدیدی را در شهر کربلا برقرار کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از المسله، نیروهای امنیتی عراق برای پیشگیری از وقوع هر گونه پیشامد امنیتی غیرمنتظره طی دهه محرم، تدابیر شدید امنیتی را در کربلا برقرار کرده‌ و بسیاری از افراد تحت پیگیرد را نیز بازداشت کردند.

سرلشکر «غانم الحسینی» فرمانده پلیس کربلا گفت که اوضاع امنیتی در عراق و شرایط کنونی در این کشور نیازمند آن است که اقدام‌های بیشتری برای جلوگیری از وقوع هر گونه پیشامد امنیتی انجام شود.

الحسینی افزود که با همکاری شهروندان از‌‌ رها کردن هر گونه خودرو یا موتورسیکلت در خیابان‌ها، بازار‌ها و رو‌به‌روی اداره‌های دولتی بدون سرنشین یا پارک کردن آنها در کنار خیابان‌ها جلوگیری می‌شود.

وی افزود که هر گونه خودرو یا موتورسیکلتی که در شهر‌‌ رها شده یا مدارک لازم نداشته باشد، توقیف می‌شود.

الحسینی در ادامه گفت که بسیاری از افراد تحت پیگرد، بازداشت شده و عناصر مشکوک نیز تحت نظر قرار گرفته‌اند.

تدابیر شدید امنیتی در کربلا همزمان با ایام محرم و در پی وقوع انفجار پنج خودروی بمب‌گذاری شده طی یک ماه اخیر در مناطق مختلف این شهر که منجر به شهادت و زخمی شدن ۵۰ نفر شد، برقرار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز