خبرگزاری کار ایران

اشرف غنی احمدزی:

نتایج انتخابات در زمان مقرر اعلام شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۳۴۵

احمدزی با «غیرقابل توجیه‌» دانستن تاخیر در اعلام نتایج ابتدایی دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری افغانستان، گفت که پاسخ دادن به برخی تردیدها نباید بهانه‌ای برای به تعویق افتادن اعلام نتایج انتخابات شود.

«اشرف غنی احمدزی» یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری افغانستان بر لزوم اعلام نتایج ابتدایی دور دوم انتخابات در زمان مقرر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، احمدزی با «غیرقابل توجیه‌» دانستن تاخیر در اعلام نتایج ابتدایی دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری افغانستان، گفت که پاسخ دادن به برخی تردیدها نباید بهانه‌ای برای به تعویق افتادن اعلام نتایج انتخابات شود.

وی در نشستی خبری گفت: «برای منافع ملی کشور با تاخیر موقتی اعلام نتایج ابتدایی انتخابات موافقت کرده‌ایم و اکنون انتظار داریم تا کمیسیون انتخابات، روز دوشنبه نتایج ابتدایی را اعلام کند.»

احمدزی ادامه داد: «فضای اتهام و تهدید و پیشنهادهای خارج از قانون مورد قبول ما نیست، به شفافیت انتخابات باور داشتته و از بررسی آرا استقبال می‌کنیم اما این اقدام نباید سبب تاخیر در اعلام نتایج شود.»

وی همچنین ایجاد هر گونه دولت ائتلافی را رد کرده و تاکید کرد: «برای ائتلاف نیامده‌ایم. رسیدن به قدرت، ابزاری برای خدمت به مردم افغانستان است.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز