خبرگزاری کار ایران

۲۱۰ عضو داعش در عراق کشته شدند

کد خبر : ۱۷۷۱۹۹

بیش از ۲۰۰ عضو گروه تروریستی داعش در شرق شهر «فلوجه» توسط نیروهای ارتش و نیروهای امنیتی کشته شدند.

نیروهای ارتش عراق بیش از ۲۱۰ عضو گروه تروریستی داعش را در الانبار و جنوب بغداد کشتند.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، مرکز عملیات الانبار اعلام کرد که بیش از ۲۰۰ عضو گروه تروریستی داعش در شرق شهر «فلوجه» توسط نیروهای ارتش و نیروهای امنیتی کشته شدند.

نیروهای ارتش عراق همچنین ۱۰ عضو گروه تروریستی داعش را در منطقه «البوعوسج» در نزدیکی شهر «اللطیفیه» در جنوب بغداد کشتند.

در همین حال‏، «حسین علی» یکی از مسئولان شهر «راوه» در غرب استان «الانبار» اعلام کرد که نیروهای ارتش و پلیس عراق با کمک ۲۰۰ نفر از افراد عشایر عملیات پاک‌سازی داعش از این شهر و اطراف آن را آغاز کردند.

از طرف دیگر، «احمد ابو ریشه» رئیس شوراهای بیداری عراق گفت که گروه تروریستی داعش در الانبار و استان «صلاح الدین» حضور دارد و اعضای شوراهای بیداری در کنار ارتش و پلیس در حال جنگ با این گروه تروریستی هستند.

ابو ریشه افزود که اوضاع در عراق رو به بهبودی پیش می‌رود و الانبار به زودی از گروه تروریستی داعش پاک‌سازی می‌شود.

رئیس شوراهای بیداری عراق تاکید کرد که هر کسی وجود داعش در عراق را تکذیب می کند با این گروه است زیرا داعش وجود خود را با نمایش قدرت، پرچم و کشتار بی‌گناه‌ها تحمیل می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز